פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש - הרודס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מלון הרודס כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 4/9-8/9 שהיינו במלון הרודס שהות מגעילה מלוא מובן המילה!!!
ביום שהגענו למלון הזמנו כרטיסים לקינג סיטי נאמר לנו במלון שמגיע לנו 15% הנחה על האוכל לאחר 3 שעות של האטרקציה קנינו אוכל לאחר קניית האוכל נאמר לנו שהיינו אמורים לקבל תלושי הנחה ללא התלושים לא נקבל שום הנחה החזרת האוכל גרמה לנו השפלה ואי נעימות מחוסר תשומת ליבו של המלון, ביום השלישי לשהותינו הייתה הפסקת חשמל במשך שעתיים ויותר ויש לציין שהיה חם מאוד באותו יום כך שזה גרם לקילקול כל האוכל שהיה לרשותנו בחדר, בנוסף נגרם לי נזק בשל החמרת מצבי האסמטי בשל הפסקת פעולתו של המזגן, לפי דעתי כל מלון המכבד את עצמו והאיכות והרמה שלו דורשים מחיר שהות גבוה רצוי שיספק את אותם הדברים שעליהם אנחנו משלמים כפול במחיר, ולא משנה באיזה רמה המלון ישנם צרכים מינימאליים שכל מלון צריך לספק ללקוחותיו ובטח אם זה מלון ברמה של 5 כוכבים דה לקס, באותו יום הזמנו ארוחת בוקר לחדר שעלתה לנו כ100 שקלים הגיעה לאחר זמן רב מפני שהמעליות לא פעלו כשהיא קרה ומגעילה, נותרנו חסרי תיאבון ועצבניים, בנוסף להפסקת החשמל החלה גם הפסקת מים שנמשכה לא פחות זמן כמובן שלא יכולנו להשתמש בשירותים ובאמבטיה המון זמן כשפנינו לקבלה נאמר שאין ביכולתם לעשות כלום מפני שזה בכל העיר, מעניין שנאמר לנו כי היה גנרטור במלון אבל עוד יותר מעניין למה הוא לא עבד 3 שעות?!!! בהגיענו לארוחת הערב מותשים מהיום שעברנו קיבלנו יחס משפיל ומזלזל מאחת העובדות ששמה סיוון היא פנתה אלינו בזו הלשון : "אתם יודעים מה השעה.. בשעה כזו באים.. פעם הבאה אתם תאכלו בלובי.. זה פעם אחרונה שאתם באים בשעה כזאת.. להבא לא נכניס אתכם לחדר האוכל"! דבריה נאמרו בטון גבוה מה שמשך את כל תשומת לב הסועדים אלינו, הדבר גרם לנו לאי נוחות להשפלה וזילזול,, בושה וחרפה הרודס! יום למחרת בלובי המלון הזמנו אטרקציה אמרו לנו להשאיר אשראי לביטחון כשהגענו עם הכסף 300 ש"ח לא היה בדלפק אף אחד פנינו למודיעין אמרו לנו לשלם ואם יתבצע חיוב הם יבטלו אותו, כשחזרנו מהאטרקציה קיבלנו מהמלון 4 שיחות טלפון לחדר בטענה שלא שילמנו אף על פי שיש לנו קבלה ביד, נאמר לנו שהם יאלצו לחייב את האשראי מכיוון שהם לא מוצאים את העתק הקבלה,ממש חוצפה!! הם לא מוצאים!! אז אני צריכה לספוג חיוב כפול של 600 שקל בגלל הטימטום שלהם?! לאחר הטרדה ממושכת לגבי התשלום התברר שזו אי הבנה מצידם, השהייה הייתה מאכזבת ומייגעת ברמות! במקום חופשה 5 ימים זה היה סיוט מורט עצבים, יום לפני עזיבת המלון באמצע ארוחת הבוקר מתקשרים מחברת הנסיעות ומאיימים עלינו שיפנו להוצאה לפועל בטענה שלא שילמנו למלון על השהות, מעניין ששהיינו 5 ימים בחינם! כמובן שאת ארוחת הבוקר לא אכלנו באותו היום עליתי לחדר בוכה ועצבנית מנסה לחפש בנקים פתוחים שיענו לי בשביל למשוך איכשהו כמעט 4000 אלף שקל בקיצור זו גם הייתה תקלה כמו כל התקלות, מלון הרודס גרם נזק גם לכיס וגם לנפש הפגועה שלנו מהיום הראשון ועד האחרון וגם אחרי.. אני יכולתי להקים מהומה במלון לצעוק לקלל להבריח לקוחות אבל אנחנו לא מסוג האנשים האלה, הגעתי הביתה ופניתי במכתב זה בצורה מכובדת,
מה שהכי נחמד זה שמכתב זה הופנה למנכל הרודס בכבודו ובעצמו..
וחוץ מהתנצלויות לא אמיתיות לא קיבלנו שום פיצויי הולם.. קיבלנו 25% הנחה על לילה (ממחיר מלא של של המלון) לא כולל כלום..
אחרי כל מה שעבר עליי ועל החבר שלי, אחרי ששילמנו הון תועפות להתארח במלון ב"רמה כל כך גבוהה",אחרי השפלות, זילזולים, בכי, הטרדות, ושהות שלא הייתה שווה אגורה לדעתי, אני עוד צריכה לקבל "פיצוי" שאני צריכה לשלם עליו?!! לאיזו רמה של שפלות אפשר להגיע במדינה הזאת ?! מנכל הרודס הנחמד, מספיק שאני יגיע עד אילת בשביל כלום כבר בזבזתי את ה25% ש"קיבלתי", לא מספיק כל מה ששילמנו?! לא מספיק מה שעברנו?!!! אם כל הרמה של המלון אני חושבת שאם היינו מתארחים במלון צנוע של 3 כוכבים היינו מקבלים יחס יותר טוב, והיינו מקבלים פיצוי הולם, ובטח לא הייתי צריכה צריכה לשלם עליו!!!
חוצפה, לא משנה כמה זמן עבר מאז אנחנו פגועים מהיחס של צוות המלון כל שנה שעוברת.. ועוד יותר פגועים מהאחד והיחיד שאמור לדאוג שחופשתינו תיהיה מושלמת: "מנכל הרודס"! תודה רבה על ההתייחסות "הרצינית" לפנייתינו!
ציתות מכתב התנצלות שלך: "אני מקווה להחזירכם לחוג לקוחותיי המרוצים" אז ככה, לא רק שלא עשית מאמצים להחזיר אותנו לחוג לקוחותייך אלא עשית ההפך פגעת בנו עוד יותר! והברחת אותנו מחוג לקוחותייך!!! ומרשת שרתון בכלל!!!
כנראה שהיינו צריכים להקים מהומה במלון אולי אז היית מתייחס לאורחים שלך כמו שצריך, אני מקווה שאתה לא מארח ככה אצלך בבית !!! גועל נפש!!!
אתה עושה צחוק מהמלון של ה-5 כוכבים דה לקס שאם כל הרמה הפאר והלוקסוס של הרודס היית צריך לפצות בהתאם לרמה שאתם מחשיבים את המלון!!! למה ה"פיצוי" שניתן לנו על ידך אפילו מלון ברמה של 2 כוכבים לא היה יורד לרמה כזאת נמוכה ובמיוחד אחרי כל מה שעברנו במשך כל השבוע חופשה מהגיהנום "פיצוי" של 25% הנחה.. תתביישו לכם!!! אני עוד צריכה לשלם על הפיצוי שמגיע לי ?! זה ממש לא מה שיחזיר אותנו להתארח אצלכם, כשישאלו אותנו על המלון אנחנו נדע בדיוק מה להגיד!!!! את המעט שיכולת לעשות שנחזור להיות לקוחות מרוצים לא עשית בתור מנכל מבחינתינו לא ביצעת את העבודה כמו שצריך.. המעט שיכולת להיות חוץ ממנכל זה להיות בן אדם!!!
חבל שמלון כזה יפה ,כל כך מכוער מבפנים!
בלי שום קשר ברצוננו להודות ליובל אזולאי אחראי על האטרקציות באילת שפיצה אותנו בהתאם בהקשר לבעיית האטרקציות שהייתה לנו..אנחנו מעריכים את זה!

עוגמת נפש סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה