פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש במהלך נופש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי היה לבעלי יום הולדת, והחלטתי להפתיע אותו בנופש במלון באיזור ת"א, שכל כך נשגב מאיתנו. בחיפוש אחרי המלון הראוי נתקלתי במודעה של שרתון באתר אי מלון ,והיא קסמה אליי ישר. באתר היו מצויינים כמה פרמטרים שהיו די חשובים עבורנו - החניה , מיקום החוף ועוד. . .

כשהגענו לאיזור המלון, נדהמנו לגלות את העובדה כי לא קיימת חניה מסודרת וכי היא בתשלום מלא (נדרשנו לשלם 80 ש"ח). הבלגנו את העובדה הזו (אחרי הכל, באנו להנות). כשעלינו לחדר ראינו שמצב האסלה היה נורא, היא הייתה שבורה ונסתמה וכך גם האמבטיה, שהייתה חבוטה לגמרי. כמו כן, רמת הניקיון בחדר הייתה תחת כל ביקורת => הייתה שכבת אבנית על הכיורים והחדר היה מלא אבק וריח טחב חונק. והאכזבה המרה ביותר שלנו הייתה בקשר לחוף הים,כשרצינו לגשת לשם הופתענו לגלות כמה מסובך הדבר וכמה זמן יקר זה גזל מאיתנו.
דבר נוסף שגרם לעוגמת נפש הייתה הכרית, שהיה נראה כאילו עברה תלאות לא מן העולם הזה , לפני בואנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בעבור סוף השבוע ההרוס וההוצאה הכספית פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה