אלי מאור מנכ"ל שרתון א |
שם ותפקיד: |
11 יולי, 2007
לכבוד
בן יחזקאל סימה
ישראל היימן 31,
נס ציונה
סימה הנכבדה,
קיבלתי את מכתבך הדן בשהייתך האחרונה במלון.
בדקתי את תלונותיכם והעברתי להמשך טיפול מנהלי המחלקות הרלוונטיות
על מנת שנפיק לקחים כדי שדברים כאלו לא ישנו.
בנושא הפסקות המים, ידוע לי על תקלות המים שהיו במלון ואין לי אלא להתנצל על כך כיוון שזוהי תקלה שקשה היה למנוע מראש.
בנושא השירות בחדר, העברתי את הערותיך למנהלת המשק לטיפולה האישי, אני מודה לך על ששיתפת אותי ומתנצל על כי דווקא זה החותם שנשאר לך משהייתך במלון.
לידיעתך, ליאת פוטרה מתפקידה במלון.
סימה, אנו פועלים רבות למתן שירות ברמה בינלאומית ושוקדים במתן חופשה ביתית ודגש על הפרטים הקטנים, אך לעיתים קורות תקלות, אינני שלם עם התחושה איתה יצאת מהמלון ולכן, ברצוני להעניק לך 30% הנחה (מהמחיר הרשמי) לחופשה משפחתית (זוג+ ילד+ תינוק), בת שני לילות במלוננו, על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב).
ההנחה בתוקף לשנה לא כולל חגים וחודשי יולי ואוגוסט.
למימוש ההנחה יש ליצור קשר עם מזכירתי, אורלי כהן בטלפון: 08-6361112.
בעת הגעתך למלון יש להציג מכתב מקורי זה במחלקת הקבלה כאסמכתא בלעדית
לזיכוי חשבונך.
נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים והמרוצים.
בכבוד רב,
אלי מאור
מנכ"ל
העתק: מר אלי גונן- מנכ"ל שרתון ישראל.
אתר תלונה- www.tluna.co.il
|
תגובה: |
מכתב תשובה לאורח ישלח בדואר לבית הלקוחה.
|
פתרון: |
|
|