פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בבית מלון שרתון מוריה באילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5-8/07/07 יצאנו משפחתי ואני לנופש בבית המלון, יצאנו עם עוד 3 משפחות לנופש השנתי שלנו.
ברצוני לציין כי השרות בבית המלון אינו אדיב החופשה הפכה לאכזבה
היו 3 מיקין בהם הופסקו המים במלון , באמצע מקלחות של ילדים קטנים ופעם אחת לא היה מים חמים
לא ניקו לי את החדר ביום שישי, כשהתקשרתי לשרות לאורח ושחחתי עם בחורה בשם ליאת נאמר לי כי הם לא מנקים את החדרים בשעה כזו והיא לא חייבת לשלוח לי מישהו שינקה לי את החדר.
במקלחות אין שמפו וסבון כיאה לבית מלון ברמה של 5 כוכבים.
אין נייר טואלט בחדרים וכשיבקשנו מהקבלה היה צריך לבקש יותר מפעמיים.
אומנם אולי אלו דברים קטנים אך כאשר משפחה יוצאת לחופשה במלון יוקרתי ומצפה לחופשה יוקרתית האכזבה הינה רבה והאווירה של החופשה מתעכרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
אלי מאור מנכ"ל שרתון א שם ותפקיד:


‏11 יולי, 2007


לכבוד
בן יחזקאל סימה
ישראל היימן 31,
נס ציונה



סימה הנכבדה,

קיבלתי את מכתבך הדן בשהייתך האחרונה במלון.

בדקתי את תלונותיכם והעברתי להמשך טיפול מנהלי המחלקות הרלוונטיות
על מנת שנפיק לקחים כדי שדברים כאלו לא ישנו.

בנושא הפסקות המים, ידוע לי על תקלות המים שהיו במלון ואין לי אלא להתנצל על כך כיוון שזוהי תקלה שקשה היה למנוע מראש.

בנושא השירות בחדר, העברתי את הערותיך למנהלת המשק לטיפולה האישי, אני מודה לך על ששיתפת אותי ומתנצל על כי דווקא זה החותם שנשאר לך משהייתך במלון.

לידיעתך, ליאת פוטרה מתפקידה במלון.

סימה, אנו פועלים רבות למתן שירות ברמה בינלאומית ושוקדים במתן חופשה ביתית ודגש על הפרטים הקטנים, אך לעיתים קורות תקלות, אינני שלם עם התחושה איתה יצאת מהמלון ולכן, ברצוני להעניק לך 30% הנחה (מהמחיר הרשמי) לחופשה משפחתית (זוג+ ילד+ תינוק), בת שני לילות במלוננו, על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב).

ההנחה בתוקף לשנה לא כולל חגים וחודשי יולי ואוגוסט.
למימוש ההנחה יש ליצור קשר עם מזכירתי, אורלי כהן בטלפון: 08-6361112.
בעת הגעתך למלון יש להציג מכתב מקורי זה במחלקת הקבלה כאסמכתא בלעדית
לזיכוי חשבונך.

נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים והמרוצים.

בכבוד רב,

אלי מאור
מנכ"ל

העתק: מר אלי גונן- מנכ"ל שרתון ישראל.
אתר תלונה- www.tluna.co.il
תגובה:

מכתב תשובה לאורח ישלח בדואר לבית הלקוחה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה