פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך הרסו לאמא שלי את היום הולדת!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הירקון 165 כתובת:
שרתון מוריה ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,



שמי שרה ורדה מאשדוד ואני פונה אליכם בעקבות יום פינוק וספא שרכשנו במלון שרתון ברח' הירקון 165 ת"א והתגלה כאכזבה גדולה.

אנחנו לקוחות נאמנים של שרתון, הזמנו ימי פינוק בשרתון ת"א ברח' הירקון 115, ובשרתון סיטי טאוור רמת גן ומאוד נהננו ואף המלצנו למכרינו על החוויה. כאשר רצינו להזמין יום פינוק בשרתון בירקון 115 הודיעו לנו שהספא בשיפוצים ולכן הזמנו את יום הפינוק משרתון 165 מראש, סיירנו באתר האינטרנט על מנת להיות בטוחים שמדובר באתר נקי ונעים, והתלהבנו מהתמונות שהוצגו בו. כמו כן דיברנו עם מנהל הספא שהסביר לנו מה כלול ביום הפינוק והילל באוזנינו את מתקני המלון- את חדר הכושר והבריכה במלון. ביום המיועד- אתמול, לקחנו יום חופש אמי, אחותי ואנוכי ונסענו מאשדוד לכיוון ת"א, כדי לחגוג לאמי את יום הולדתה בספא. עד שהגענו למלון טורטרנו רבות, היות ולא מצאנו חנייה ולא ידענו איך נכנסים לחניית המלון. ניסינו ליצור קשר עם המלון מס' פעמים, אך העבירו אותנו מאדם לאדם בטלפון עד שלבסוף נעזרנו בעובר אורח.
המעלית בחניה לא פעלה ונאלצנו לעלות ברגל מס' קומות בחום ששרר אתמול. כאשר הגענו למלון ירדנו לכיוון הספא, ונוכחנו לגלות שחדר הכושר שהובטח לנו ככלול בחבילה, כולל מס' מצומצם של מכשירים, עלוב ומוזנח למראה. אנו מנויים בחדר כושר באשדוד "סי קלאב" ואנו רגילים לסטנדרט שונה של חדר כושר ובריכה, ובוודאי שציפינו למשהו מעט יותר מפואר מחדר כושר ובריכה בבית מלון. כאשר ביקשנו להניח את חפצינו בלוקר, נאמר לנו לגשת למציל בבריכה שישים את החפצים בלוקר. כשפנינו למציל הוא כלל לא ידע במה מדובר, ועסק בקריאת ספר!!! האדישות, היחס המזלזל והתנאים העלובים גרמו לנו לאכזבה עמוקה, עד כדי כך שביקשנו לבטל את העיסקה ולהשיב לנו את כספנו.

עוד באותו היום שוחחתי עם מנהל הספא, מר כרמל, שציין בפניי לתדהמתי, שהספא במלון אינו קשור למלון שרתון מוריה אלא שייך לאדם פרטי, וגרוע מכך- שמלון שרתון מוריה מנוהל ע"י זכיינים פרטיים ואינו קשור לרשת מלונות שרתון. התאכזבנו מאוד לגלות שהוטעינו, בעל הספא היה צריך לומר לנו בעת סגירת החבילה שהספא אינו קשור למלונות שרתון ואל לנו לצפות לסטנדרט הגבוה לו הורגלנו ממלונות שרתון. הוא היה צריך לפרט בפנינו בדיוק מה כולל יום הפינוק ולא לתאר באוזנינו הרים וגבעות. ראוי לציין כי עפ"י חוק החוזים, ועפ"י חוק הגנת הצרכן הטעיה מסוג זה הינה אסורה.אנו מרגישים מרומים, ואין לנו מילים לתאר את עוגמת הנפש והאכזבה שנגרמה לנו עקב היום שהיה אמור להיות יום כיף בו רצינו לחגוג לאמי את יום הולדתה והפך לסיוט ומפח נפש בעבורנו. בייחוד לאור העובדה שלקחנו יום חופש מהעבודה ונסענו במיוחד לת"א, ביזבזנו כסף על חניה וטורטרנו.



נשמח לשמוע את תגובתכם בעניין.



בכבוד רב,

משפ' ורדה, אשדוד

052-5413373 או 052-5955565



העתקים:

המועצה הישראלית לצרכנות

הממונה על איכות המוצר במשרד התיירות

עמותת התיירות- ת"א

צרכנות הוגנת - מעריב
עלבון,עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי, התייחסות פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה