פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הירקון 155 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-27/3/09 הזמנתי סוף שבוע במלון שרתון מוריה לכבוד יום הולדתו של בעלי. בביצוע ההזמנה רציתי לדעת אם נדרש לשלם עבור חנייה . פקידת ההזמנות ששמה מלי אמרה שעבור יום חול משלמים 80 שקלים ליום ואילו בסוף שבוע החנייה חינם. התקשרתי שלוש פעמים עד שאישרתי את ההזמנה ווידאתי שוב לגבי תשלום חניה ובמקרה תמיד ענתה לי אותה פקידה עם אותה תשובה.לבסוף החלטתי להזמין לשישי שבת עבור זוג פלוס תינוקת. בהגיענו למלון (מחדרה) שאלנו את המאבטחת בכניסה לגבי החנייה והיא אמרה שאין חניה במלון וכאשר הסברתי לה לגבי ההזמנה שעשיתי היא גיחכה ואמרה שהם אומרים את זה לכל אחד (שהחניה ללא תשלום) נכנסתי ללובי וביקשתי לברר את פשר העניין . הפנו אותי למנהלת ההזמנות (שמה מזי) והיא ללא תשומת לב מיוחדת אמרה שהחניה לא חינם וגם היא עולה יותר מ-80 שקלים ושכנראה אני לא הבנתי נכון את פקידת ההזמנות. אמרתי לה שהיא צריכה לקחת אחריות על העובדות שלה אך היא פטרה אותי בתשובה מנפנפת ואמרה לי :"גברתי אין מה לעשות זה נראה לך הגיוני שביום חול משלמים ושישי-שבת לא?" ולאחר מכן היא פשוט התעלמה ממני וסרה לעיסוקיהאמרתי לה שזו חוצפה וכך לא מתייחסים ללקוחות וביקשתי לבטל את ההזמנה והיא ברוב חוצפתה ענתה :"ברצון רב". מעולם לא נתקלתי ביחס כל כך משפיל ומזלזל ובסך הכל רציתי לעשות לבעלי הפתעה ומי שיש לו ילדים יודע שזה לא פשוט לארגן את כל הדברים ולצאת לדרך. לא ציפיתי ממלון בסדר גודל כזה להתנהגות כזו ובטח שלא אבקר במלונות שלהם שוב
ועלבון סוג הנזק :
פיצוי ושיחה רצינית עם העובדים פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה