פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשת פסח בשרתון אילת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14-18.4.09 (פסח שני + מימונה + סופ"ש) התארחנו 8 נפשות (3 זוגות + ילדה + תינוק) במלון שרתון אילת, בחדרים 230, 232 ו-233, על בסיס חצי פנסיון.
ראשית, ברצוני לציין לשבח את קבלת הפנים, השרות האדיב, צוות הבידור, האוכל ובית הכנסת המרשים.
אנו שומרי שבת, ובעת ביצוע ההזמנה וידאנו שינתנו לנו מפתחות לחג ולשבת ורק לאחר מכן אכן הזמנו חדרים. 5 מהנפשות המתארחות מתגוררים בחו"ל ועל-כן הם חוגגים את החג יום נוסף.
בעת ההגעה למלון, התבקשנו בקבלה ע"י ערן, למלא טופס לקבלת מפתחות לחג ולשבת לשלושת החדרים. נאמר לנו שהמפתחות ימתינו בקבלה כ-5 דקות לפני כניסת החג (כאמור, הגענו בערב חג פסח שני). המפתחות אכן המתינו לנו בזמן ואספנו אותם. כאשר חזרנו מתפילת החג, הופתענו לגלות כי המפתח של חדר 230 לא נכנס כלל למנעול. פנינו לערן והוא התקשר לקב"ט שיפתח לנו את הדלת וביקש שיכין מפתח נוסף. בסיום סעודת החג אכן הכינו לנו מפתח נוסף, אך בטעות, הכינו מפתח נוסף עבור חדר 232, שכבר היה לנו מפתח עבורו. כך שנאלצנו להמתין שיפתחו לנו שוב את החדר, בטרם הלכנו לישון. למחרת בבוקר, לאחר תפילת החג, הגענו לקבלה וקיבלנו מדורון מפתחות נוספים שהכינו לנו. לאחר ארוחת הבוקר הופתענו לגלות שוב שהמפתח עדיין איננו תקין (נכנס למנעול, אך לא מסתובב). שוב פנינו לקבלה והקב"ט התעקש לבדוק בעצמו וכשראה שאכן המפתח לא עובד, הוא אמר שכבר ניסה את כל המפתחות שיש לו במלאי ואם המפתח הזה לא עובד, הוא לא יודע מה לעשות.
בצורה כזאת, לא קיבלנו מפתח שבת לכל אורך החג ובמשך רוב החופשה [האורחים מחו"ל, כך שהחג שלהם נמשך יום נוסף] נאלצנו להצטופף בשני חדרים, להתרכז בניסיונות נואשים לפנות לקבלה ולקב"ט למציאת פתרון הולם לבעיה, להיות תלויים בהם ואף נמנע מאיתנו לקיים את החג כהלכתו.
בסיום החג ביקשתי בכל לשון של בקשה מערן ושי בקבלה, שלפחות לקראת השבת, יעשו מאמץ ויכינו עבורנו מפתח תקין ויוודאו שהוא עובד בטרם ישאירו אותו בקבלה או לחלופין ימצאו פתרון חלופי. אכן, בטרם כניסת השבת, המתין לנו סוף-סוף מפתח עובד ובכך נפשנו ביום שבת כראוי (היום האחרון מתוך חמשת ימי החופשה).
ברצוני לציין כי אין בכוונתי לחפש אשמים- נהפוך הוא, כפי שציינתי, כולם (חברי הקבלה בלובי- ערן, דורון ושי והקב"ט- שמוליק) עשו את העבודה שלהם כמצופה ונתנו לנו שרות אדיב, אבל בפועל, מבחן התוצאה קלקל לנו את אווירת החג והנופש.
כממליץ וכמארגן הטיול במלון שרתון אילת בתקופה בה מחירי הנופש בשיאן (פסח ומימונה), ברצוני לפצות את משפחתי והאורחים שלי מארה"ב (ששומרים יום נוסף במועדים) על עוגמת הנפש שנגרמה להם ולנו שלא במכוון.
אשמח לקבל את התייחסותך הכנה.
לטיפולך המסור אודה מראש,
אלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי המשפחה והאורחים מארה"ב פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה