פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פקידת קבלה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.03.06 התארחנו אני ובן זוגי ועוד שני זוגות חברים במלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן כמו כן הגענו למלון בשעות הצהריים הגענו לקבלה קיבלה את פנינו פקידת קבלה עצבנית וזועמת ללא כל סיבה לא לומר שהיה איזשהו לחץ שאפשר להבין את התנגותה כמו כן הזדעזנו מהיחס המחפיר שקבלנו מפקידת הקבלה בישקנו לא להמשיך ולנהל עימה את השיחה וקבלת החדר מאחר ולא היה נעים לנו לעמוד מולה בגלל התנהגותה המחפירה.
בסוף השבוע הזה היינו אמורים לחגוג את יום ההולדת של בעלי מאחר ושילמנו הרבה כסף בהשוואה לבתי מלון אחרים עבור סוף השבוע הזה ציפינו לפחות ליחס יותר נעים מפקידת הקבלה קיבלו אותנו בצורה נוראית ומזלזלת כמו כן כבר סוף השבוע לא היה כפי שציפינו .
אנשים ללא יחסי אנוש לא אמורים לשרת לקוחות בוודאי לא לקוחות שמשלמים עבור שהייה במלו זוהי חוצפה גמורה.
פקידת הקבלה גרמה לנו לעוגמת נפש נוראית במהלך כל סוף השבוע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות מצד הממונים על פקידת הקבלה פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה