פרטי התלונה

תלונות ראש הנקרה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא מכובד של מנהל המלון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו בכפר נופש ראש הנקרה. אשה חשה ברע ונאלצנו לעזוב לפני ארוחת בוקר. ביקשנו לקבל אפשרות לחזור לארוחת בוקר ביום אחר. המנכ"ל סירב בטענה שהכינו לנו ארוחת בוקר....? כמובן שחיבו אותנו במחיר ארוחת בוקר לזוג. נראה לי כי תגובת המנכ"ל אינה מכובדת. לא המלון ולא אנחנו נתרושש אבל קיבלנו תחושת זילזול
עלבון סוג הנזק :
קבלת זיכוי כספי יחסי או זכות לארוחת בוקר זוגית כפי פתרון נדרש :

ראש הנקרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה