חוסר מקצועיות של הטכנאים ושירות לקוי עבור מכונת כביסה עם תקלות חוזרות.de |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
מכונת הכביסה של הורי כיום בת שנה ו8 חודשים .
בשמונה חודשים האחרונים, הוריי הפנסיונרים "זכו" לכ-6 ביקור טכנאי, אין ספור טלפונים, שירות לא אדיב הן מצד השירות הטלפוני ובעיקר מחוסר מקצועיות של הטכנאים.
לפני יותר מחצי שנה, הכרטיס היה תקול ורק לאחר מספר ביקורים ודין ודברים עם היבואן, "גילינו" שאנחנו לא צריכים לשלם עליו, כי הוא במסגרת האחריות
לפני כחודש הגיע טכנאי ופירק את לוח הפלסטיק באמצעות מהלומות פטיש, וכשאימי העירה לו הוא השיב : "גם ככה היא הרוסה, תקנו חדשה"...
באופן לא מפתיע, כפתור ההפעלה נבלע פנימה עכשיו ולא ניתן להפעיל את המכונה. התקלה תוארה היטב טלפונית, אולם הטכנאי לא הגיע עם הציוד הנדרש וכבר שבוע הוריי עוד ממתינים שישוב...
כל פניה שלנו לשירות של ברימג חיפה לשיפור השירות נתקלנו באטימות, אי רצון של הנציגה להעביר אלינו את המנהל לטיפול ראוי וכו' וכו'
לא די שיש תקלות חוזרות במכשיר, לאחר היותו בן שנה, אלא שאנחנו נתקלים גם בשירות לא מקצועי בהיבט הטכני וגם לא אדיב.
עד כה, הוריי שילמו 500 ש"ח על ביקורי טכנאי.
ביום ראשון האחרון הגיע הטכנאי ללא החלק הרצוי ואנחנו עדיין מחכים ליצירת קשר שלהם...
המכונה עדיין לא עובדת ואנחנו נאלצים "לטייל" עם הכביסה שלנו בבתים אחרים.
השירות בצפון של ישפאר ניתן דרך חברת ברימג שממוקמת בחיפה.
מדובר בניצול לא ראוי של הוריי הפנסיונרים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|