פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במקרר GE ושרות לקוי של המשווק ישפאר נושא התלונה:
מליאנקר אלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כ4 שנים מקרר של גנרל אלקטריק דגם PSG29 דלת ליד דלת עם קיוסק ומכונה לייצור קרח.
במשך השנים האלה ובמיוחד בשנת האחריות הראשונה נצרכתי לנחליף כמעט כל חלק הקשור למערכת הקירור וההקפאה כגון החלפת מערכת לייצור הקרח טרמוסטט מעבה שנסתם כל מספר חודשים כתוצאה מכך הפסדתי ימים רבים של לשבת בבית ולחכות לטכנאי (מדובר לפחות על 10 מקרים ) ולנדנד בטלפון על תקלות שחוזרות על עצמם.
כל תקלה כזאת גרמה להשבתת המקרר וכל המוצרים הרבים שהיו במקרר ו/או במקפיא התקלקלו ונזרקו לפח.
למרות פניותי לשירות החברה להחלפת המקרר כבר בשנת האחריות הראשונה (להזכירכם מדובר במקרר בעל שם עולמי שעלה לי סכום נכבד של 18,000 ש"ח כבר אחרי חודשיים הייתי צריך להחליף את כל המערכת הקירור לייצור הקרח ואת הקיוסק) נציג שירות החברה פתר את זה שיהיה בסדר ככה משכו אותי עד שפקע מועד האחריות ואילצו אותי לחדש את האחריות לעוד שלוש שנים בסכום של 1600 ש"ח למרות שלא פתרו מאומה בזמן האחריות בטענה שבלי הארכת האחריות לא יוכלו לתת לי מענה לבעיותי.
למרות שחידשתי את האחריות עדין לא נפתרו כל התקלות של המקרר ולא קבלתי מענה הולם וסביר לפניותי בתקלות החוזרות על עצמם בזמן הקרוב תפקע לי שוב תקופת האחריות טרם נפתרו בעיות במקרר זה לא נראה סביר שכל כך הרבה זמן מושכים אותי בלי מענה סביר ומניח את הדעת.
האם דבר כזה קוראים מקרר הכי טוב בעלל שם עולמי או מסחטת כסף?
בתודה מראש על טיפוכם ומחכה למענה במהרה
כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה