פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זימון התקנת טלוויזיה חדשה נושא התלונה:
פנחסי  בן יוסף שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תמיכה טכנית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו טלוויזיה ''LENCO 32 במקום עבודתי בתע"א. הזמנו טכנאי מטעם החברה על מנת שיבצע התקנה. נקבע בתאריך 15/11/2006 בן ה שעות 15-17. התקשרנו פעמיים למשכירות לוודא שהטכנאי יגיע. הטכנאי לא הגיע ולא התקשר.המתנו עד שעה 19. מאחר והטכנאי לא הגיע התקשרנו לחברת ישפאר ולא היה מענה. נא התייחסותכם לבעיה.
משפחת פנחסי. פל 0523861277, טל 03-9617312.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת שירות טכנית מיידית פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
חברת ישפאר מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומתנצלת על הטעות ועל תחושתו של מר פנחסי בן יוסף .
בתאריך 16.11.2006 הגיע טכנאי לבית הלקוח לשביעות רצונו.
תגובה:
בתאריך 16.11.2006 הגיע טכנאי לבית הלקוח לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה