פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות לקוי נושא התלונה:
דמבו moshe שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו טלויזיה פלזמה חדשה בסכום של 12000 שקל כאשר לתומנו חשבנו שרכשנו מוצר טוב מבית טוב !!!! לצערי בפרק זמן של חצי שנה התקלקלה הטלויזיה פעמיים מעבר לזה השרות שלהם גרוע הטלויזיה שכבה אצלם כשבוע מעבר לזה כאשר התקשרו להחזיר בקשו שיהיו בבית משעה 08:00 בבוקר עד 17:00 הסברנו שאנחנו עובדים ושיגיעו לאחר 14:00 אמרו שיבדקו ויחזרו ,לאחר שקבלנו תשובה שבסדר הם יגיעו ,התברר מהטכנאי שהוא היה בבוקר ,מה שלא ייתכן כי בשעה 08:00 עוד היו אנשים בבית ,הטענה שלו הייתה כי מאחר ולא היינו ב- 08:00 הוא הגיעה בשעה 20:00 !!!! כלומר לא רק שהם גרועים בשרות הם גם לא מדווחים אמת ויותר מזה ביגלל שאנחנו חשבנו שרכשנו מוצר טוב עם שרות הענישו אותנו ותקעו אותנו בבית עד השעה 20:00 .במידה וזה השרות שלהם אני אישית לא ירכוש מוצרים מבית ישפאר לעולם ,מיקרה זה הוא בית ספר שלא לעשות עסקים עם בית ישפאר.
זילזול מושלם בלקוח המשלם כסף טוב סוג הנזק :
שיפור המוקד בצורה מידית והתייחסות ללקוח כגורם אנושי ויש להתייחס אלינו כמי שבעצם בזכותם הם ממשיכים להתקיים אנחנו שרוכשים מוצרים מבית sony הם אלו שמממנים אותם. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
חברת ישפאר מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומאמינה בכך .
חברת ישפאר מצטערת על תחושותיו של מר משה דמבו ומקווה שבעתיד יוכל להביע את שביעות רצונו ממחלקת השרות של חברתנו והמוצר אותו רכש .
תגובה:
בשיחה עם הלקוח סוכם על הארכת אחריות לשלושה חודשים נוספים ובנוסף טענותיו לגבי ליקויים במתן השירות נבדקו לעומקן והמסקנות המתבקשות הובאו לידיעת הגורמים הנוגעים בדבר.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה