|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
בן שבת מאיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 11 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר SBS של GE קיוסק המקרר סופק לי בינואר 2006 עם 2 דלתות פגומות , במעמד האספקה לא רציתי לקבל את המקרר , אלא שהובטח לי שמחליפים את 2 הדלתות . הטכנאי שבדקת את 2 הדלתות הבטיח שיבואו להחליף . לאחר כחצי שנה התקשרתי אל משרדי החברה ואחת המזכירות הבטיחה שהעניין בטיפול .כמובן שעד היום לא קיבלתי את 2 הדלתות כמובטח .
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף את שתי הדלתות במקרר כמובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוח ולשביעות רצונו |
תגובה: |
טופל מול הלקוח ולשביעות רצונו |
פתרון: |
|
|
|