פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
lcd 42 אינץ גרץ< נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וואלה שופס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי דרך אתר וואלה שופס את הטלויזיה ב-19/3/07 וכעבור שבוע צילצלתי ואמרו לי שאין את הטלויזיות במלאי ושהטלויזיות יגיעו ב4/3 , צילצלתי ב4/3 ואמרו לי שהטלויזיות הגיעו לארץ ושהם בנמל, צילצלתי שוב כעבור יומיים ואחת המוקדניות אמרה שוב שאין אותם במלאי, אני אישה בהריון בחודש שביעי וכבר אין לי כוח לעצבים האלו ולשירות הלקוי הזה, אני לא מבינה איזה מין שירות זה, קניתי לבעלי את הטלויזיה ליום ההולדת שאמור להיות ב-8/3 מכיוון שהבטיחו שתוך 14 יום אקבל אותה,
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
גברת סופי גבריאל רכשה LCD בתאריך 19.2.2007 ועודכנה ב 14 ימי אספקה ולכן התאריך האחרון לאספקה הינו 11.3.2007 .
בתאריך 8.3.2007 סופקה הטלווזיה לבית הלקוחה .
חברת ישפאר עמדה בכל התחייבותיה כלפי הלקוחה כך שתלונת הלקוחה אינה מוצדקת .
תגובה:
גברת סופי גבריאל רכשה LCD בתאריך 19.2.2007 ועודכנה ב 14 ימי אספקה ולכן התאריך האחרון לאספקה הינו 11.3.2007 .
בתאריך 8.3.2007 סופקה הטלווזיה לבית הלקוחה .
חברת ישפאר עמדה בכל התחייבותיה כלפי הלקוחה כך שתלונת הלקוחה אינה מוצדקת .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה