פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
LCD מקולקלת לאחר שבוע של צפיה .ושירות עלוב נושא התלונה:
רז אמיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אמיר רזפורקר, קניתי טלוויזיית LCD 37 אינץ' של חברת Graetz מאתר פי אלף באינטרנט בשווי של 5000 ₪ בתאריך 29/3/07 .
לקחתי את הטלוויזיה מהמחסן של חברת ישפאר שבאשדוד לביתי בדימונה . הפעלתי אותה ובדקתי שהיא עובדת, הכל היה בסדר .
ב- 7/4/07 ביום שבת (מוצ"ש) הטלוויזיה לא דלקה, התקשרתי ביום ראשון ב- 8/4/07 לשירות לקוחות של חברת ישפאר ועידכנתי אותם שמכשיר הטלוויזיה לא עובד והם אמרו שיגיע טכנאי ביום שלישי. אכן הגיע טכנאי ביום שלישי ה- 10/4/07, הוא בדק ומצא שאכן יש בעיה וצריך לשלוח את המכשיר למעבדה לבדיקה .
לא הייתי מוכן לתיקון המכשיר מכיוון שהטלוויזיה עבדה אולי שבוע ולא יותר, מכיוון שאנו שומרים שבתות וחגים בבית והטלוויזיה בימים אלו לא דלקה וכשהגיע מוצ"ש ובאתי להדליק את הטלוויזיה היא לא דלקה .
התקשרתי לשירות לקוחות ודיברתי עם נציגת שירות בשם גלית, והגענו להסכם שאם זו תקלה פשוטה כמו חוט רופף, אז אני לוקח את הטלוויזיה חזרה בתוספת של עוד חצי שנה אחריות בנוסף לשנה שכבר יש לי ז"א בסה"כ שנה וחצי אחריות .
ואם זה תקלה יותר מורכבת אז מחליפים לי את הטלוויזיה בחדשה והבטיחו שביום רביעי ה- 11/4/07 ישלחו לי טלוויזיה חילופית ובגלל זה לקחתי חופש מהעבודה כדי לחכות לטכנאי שיגיע עם הטלוויזיה, חיכיתי עד השעה 15:00 אחר הצהריים וראיתי שהטלוויזיה לא הגיעה לכן התקשרתי לחברה שוב ונציגת השירות אמרה לי שהם שכחו לשלוח לי את הטלוויזיה והיא תגיע רק ביום חמישי בבוקר .
יש לציין שאני בלי טלוויזיה כבר 5 ימים ובאותו רגע הבנתי שהשירות של חברה זו גרוע והתקשרתי כדי לבטל את העסקה במסגרת ה- 14 יום, מיום הקניה ונציגת השירות אמרה לי שאני לא יכול בגלל שהטלוויזיה במעבדה .
ביום חמישי (היום ה- 12/4/07) התקשרתי בבוקר שוב פעם כידי לבטל את העסקה במסגרת ה- 14 יום, וגלית (נציגת השירות) אמרה לי שוב פעם שאני לא יכול בגלל שהטלוויזיה במעבדה והטלוויזיה החילופית בדרך אליי .
והיא טענה שמה שקרה איתי בנוגע לטלוויזיה שהתקלקלה ובנוגע לטלוויזיה החילופית קורה לעיתים רחוקות .
וכשהגיע הטכנאי עם הטלוויזיה החילופית גליתי לתדהמתי שהטלוויזיה סדוקה ומקולקלת.
וכשהתקשרתי שוב לגלית היא לא הייתה מוכנה לדבר איתי והחזיקו אותי 20 דקות על קו הטלפון סתם, לאחר 20 ד' אמרו לי שיחזרו אליי עוד היום ולבינתיים לא חזרו אליי וכרגע השעה 16:00 .
יש לציין שאני נורא מאוכזב מהשירות ומהיחס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על הטרטור ולבטל עיסקה בלי קנסות או דמי משילוח פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
ע"פ בקשת הלקוח הוחלט על ביטול עסקה לשביעות רצונו המלאה תגובה:
ע"פ בקשת הלקוח הוחלט על ביטול עסקה לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה