אי טיפול במוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מפרץ חיפה |
כתובת: |
דיגיטל סרוויס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 01-04-07 מסרתי לתיקון שואב אבק, עדיין באחריות, לתיקון
נאמר לי שהדבר יקח עד שלושה שבועות, נאמר לי שאם יש בעיה של חלפים זה לוקח הרבה זמן.
לא שמעתי מהם עד ה30 לאפריל, ביום זה התקשרתי לברר מה קורה, ולהפתעתי קיבלתי תשובה ממר לשק, שעדיין לא נגעו בו, והיום בגלל שהתקשרתי, יבדקו מה הבעיה, ואז ישלחו אותו למעבדה לתיקון.
ואני רוצה להבין זה השרות של חב' ישפאר יבואנית גרץ, שהשואב אבק שלי מתוצרתו.?????????????..
נ.ב. בשירות לקוחות, אי אפשר להגיע לדבר עם האחראית גלית, רק אחרי 24 שעות עבודה, וכמו שענתה לי אחת העובדות עד 3 ימים,
ואני רק רוצה את השואב תקין, וזה נמשך כאורך הגלות
לתשומת ליבכם קונים פוטנציאלים!!!!!!!!!1
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור השירות והיחס.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|