פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומשקרים ללקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 28/5/07 השתתפתי במכירה פומבית לטלויזיה של חברת ישפאר
לפני השתתפותי במכרז התקשרתי לחברת ישפאר ושאלתי את הנציגה שמטפלת במיכרות פומביות אם יש אפשרות להגיע ולקחת אם המוצר איסוף עצמאי והיא אמרה לי שכן יש אפשרות צריך לשלוח פקס ולהגיע לאשדוד ולקחת את המוצר ללא תשלום המשלוח שזה 200 ש"ח אמרתי בסדר אני יגיע לאשדוד לקחת את המוצר יום למחרת התקשרתי ונאמר לי שאין אפשרות להגיע ולקחת את המוצר כי החברה כבר הפסיקה לעבוד קחה וזה רק עם שלחיות וזה עולה 200ש"ח הסברתי לה שאמרו לי אחרת והיא אמרה שאין מה לעשות וקחה החברה עובדת ואני יכול לבטל את העסקה תמורה 5% מהסכום של הטלויזיה בקשתי לדבר עם המנהלת בשם שלי ונאמר לי שהיא בשיחה והיא תחזור אלי התקשרתי שוב ואמרו לי שהיא כבר חוזרת אלי התקשרתי שוב ואמרו לי שהיא הלכה הביתה ותחזור אלי אחרית משמרת בשם מיטל כמובן שלא חזרו אלי.
החברה מנצלת את הלקוחת הם אומרים שאפשר לקחת את המוצר באיסוף עצמאי ללא דמי המשלוח ואחרי שאתה משתתף במכרז הם אומרים שזה עולה 200ש"ח וצריך לשלם5% כדאי לבטלתודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה