פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מאחריות< נושא התלונה:
זיידנר יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי הגה לפלייסטיישן של ישפאר עם אחריות לשנתיים
אחרי שבוע הגה כבר לא ממש עבד
הכנסתי לתיקון בנקודת שירות שם נאמר לי שזה למחרת הולך למעבדה
אחרי שבוע וחצי אני מתקשר לישפאר לבדוק מה קורה ואז נאמר לי שההגה הגיע יום קודם ושבעבדה החליטו לא לתקן אותו ,ששאלתי למה המוקדנית לא ידעה לענות וניתקה לי את הטלפון.
כעבור 10 דקות שהבנתי שהיא לא תחזור התקשרתי שוב והפעם לא הייתי סבלני
והמוקדנית (אחרת) אמרה שמנהל המעבדה יחזור אלי עד 3 שעות
כעבור יום וחצי שאף גורם לא דיבר איתי התקשרתי עוד פעם וצרחתי עד שהביאו לי מנהלת שהעבירה אותי למעבדה שהסבירו לי שהם לא מתקנים את ההגה ואני מצוטט
"השתמשו בהגה" שהתחלתי לצעוק עליו ולהסביר לו כמה זה אבסורד , הריי ברור שישתמשו בהגה בשביל זה קניתי את זה ,הוא אמר שמנהל יחזור אלי תוך כמה שעות
לאחר יום וחצי שלא יצרו איתי קשר שוב התקשרתי צרחתי על מנהלת והסכימו לתקן את ההגה וכל זה לקח חודש והרבה טלפונים ועצבים מיותרים.
שהחזירו את ההגה הם תיקנו את התקלה שהיתה אך יצרו חדשה

לתקן את ההגה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
בוצעה החלפה בתאריך 12.6.2007 לשביעות רצון הלקוח תגובה:
בוצעה החלפה בתאריך 12.6.2007 לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה