פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמת וידאו חדשה שנמסרה לתיקון נושא התלונה:
לאומי שמעון שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצלמת וידאו חדשה של סוני לאחר שימוש של חודשים וחצי החל המסך להחשיך .
בתחילת אוגסט נמסרה לתיקון שהובטח שימשך מס ימים בודדים . לאחר שבועיים !!
אנחנו מקבלים טלפון שהמצלמה תוקנה ועלות התיקון 1900שח !!!!
אין אחריות למוצר בן מס חודשים ? .לא זה לא כלול באחריות השיבו לי .
זה "קורוזיה מרטיבות" זה לא באחריות החברה....
(המצלמה לא נרטבה כשהיתה בידינו)
אז מה לעשות? לשלם ?
הרי זה שוד
גם לא נותנים אחריות למוצר חדש גם גובים מחיר שערוריתי בלי להודיע וגם מבטיחים ימים ספורים ומיבשים את הלקוח (בחופש הגדול) במשך יותר משבועיים
כספי סוג הנזק :
אחריות למצלמה כמו שיבואן אמור לתת. או מחיר סביר לתיקון ולא גזל לקוחת בעלות תיקון של מצלמה חדשה. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
המצלמה נרכשה ב25.8.2005 .
בתאריך 13.8.2007 המצלמה נמסרה למעבדה לבדיקה ונמצא כי חדרו נוזלים למצלמה שגרמו לנזק קשה במצלמה .ע"פ תעודת האחריות במידה ונגרם נזק למצלמה עקב גורמים חיצוניים התיקון הינו בתשלום .
לפנים משורת הדין בוצעה הנחה לתיקון המצלמה .
תגובה:
המצלמה נרכשה ב25.8.2005 .
בתאריך 13.8.2007 המצלמה נמסרה למעבדה לבדיקה ונמצא כי חדרו נוזלים למצלמה שגרמו לנזק קשה במצלמה .ע"פ תעודת האחריות במידה ונגרם נזק למצלמה עקב גורמים חיצוניים התיקון הינו בתשלום .
לפנים משורת הדין בוצעה הנחה לתיקון המצלמה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה