|
|
|
|
|
|
מצלמת וידאו חדשה שנמסרה לתיקון |
נושא התלונה: |
לאומי שמעון |
שם/כינוי: |
יום שני 13 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מצלמת וידאו חדשה של סוני לאחר שימוש של חודשים וחצי החל המסך להחשיך .
בתחילת אוגסט נמסרה לתיקון שהובטח שימשך מס ימים בודדים . לאחר שבועיים !!
אנחנו מקבלים טלפון שהמצלמה תוקנה ועלות התיקון 1900שח !!!!
אין אחריות למוצר בן מס חודשים ? .לא זה לא כלול באחריות השיבו לי .
זה "קורוזיה מרטיבות" זה לא באחריות החברה....
(המצלמה לא נרטבה כשהיתה בידינו)
אז מה לעשות? לשלם ?
הרי זה שוד
גם לא נותנים אחריות למוצר חדש גם גובים מחיר שערוריתי בלי להודיע וגם מבטיחים ימים ספורים ומיבשים את הלקוח (בחופש הגדול) במשך יותר משבועיים
|
כספי |
סוג הנזק : |
אחריות למצלמה כמו שיבואן אמור לתת. או מחיר סביר לתיקון ולא גזל לקוחת בעלות תיקון של מצלמה חדשה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
המצלמה נרכשה ב25.8.2005 .
בתאריך 13.8.2007 המצלמה נמסרה למעבדה לבדיקה ונמצא כי חדרו נוזלים למצלמה שגרמו לנזק קשה במצלמה .ע"פ תעודת האחריות במידה ונגרם נזק למצלמה עקב גורמים חיצוניים התיקון הינו בתשלום .
לפנים משורת הדין בוצעה הנחה לתיקון המצלמה . |
תגובה: |
המצלמה נרכשה ב25.8.2005 .
בתאריך 13.8.2007 המצלמה נמסרה למעבדה לבדיקה ונמצא כי חדרו נוזלים למצלמה שגרמו לנזק קשה במצלמה .ע"פ תעודת האחריות במידה ונגרם נזק למצלמה עקב גורמים חיצוניים התיקון הינו בתשלום .
לפנים משורת הדין בוצעה הנחה לתיקון המצלמה . |
פתרון: |
|
|
|