פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מקולקל- אי כיבוד תעודת אחריות פעם שנייה נושא התלונה:
סבח כפיר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי קניתי מכשיר סוני פלייסטיישן 2 (מחיר הסוני 1700 ש"ח) מחנות ל.א.ד.ר בקריית טבעון.
לאחר כ-10 חודשים התקלקל המכשיר, נתתי אותו לבעל החנות שיקח אותו לתיקון.
כעבור 3 חודשים קיבלתי את המכשיר בחזרה (קבלת המכשיר הייתה לאחר שפג תוקף האחריות) לטענת בעל החנות, המכשיר התעקב בגלל שמעבדות חברת סוני נמצאות באירופה. לאחר קבלת המכשיר וכביכול התיקון בחברה החליטו שהבעיה הייתה אצלי והדיסקים "השרוטים" שלי לא עלו בסוני בעל החנות אמר לי לקנות משחק חדש והכול יהיה בסדר. הלכתי וקניתי משחק חדש pes6 עלות המשחק היא 350 ש"ח הגעתי הביתה להפעיל את המשחק והוא לא עבד, פניתי שוב לבעל החנות והסברתי לו את מה שקרה לי והוא אמר לי שפג תוקף האחריות שאלנו אותו מה עושים הוא אמר שעבור התיקון אני יצטרך לשלם, שאלתי אותו כמה בערך, הוא אמר שמחיר התיקון יכול כמעט להגיע לעלות של סוני חדש. מרוב כעס והמון עצבים שברתי את המכשיר על הרצפה ויצאתי משם בזעם.
(יש לציין שבעל החנות הוא אדם שאימי מכירה מזה שנים רבות ולקוחה שלו משנת 1995 וכול מוצרי החשמל אצלנו בבית מגיעים ממנו ולכן אימי שכנעה אותי לשכוח את הסיפור ולתת לו הזדמנות שניה).
לפני פחות מחודש קניתי שוב את המכשיר האחרון שיצא לסוני סוניפלייסטישן 3(מאותו מקום בו קניתי את הסוני הקודם שלי) במחיר של כ-4000 ש"ח, שוב הייתה בעיה ובעל החנות אמר לי לפנות לחברת סוני, פניתי לחברת סוני והם התחילו שוב "תשלח את זה למעבדה ונראה מה הבעיה" אני כבר עברתי טראומה אחת של מעבדות של סוני (אני יעמוד על כך לקבל מוצר חדש ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי או החזר כספי מלא) ואני לא רוצה להרגיש את זה שוב פעם. פעם אחת הספיקה לי אבל אמרתי שאני לא אוותר הפעם ויעמוד וילחם כנגד תאגיד שכזה על עוגמת הנפש שנעשתה לי.
פרטים:
השם של בעל החנות: רענן
שם החנות: ל.א.ד.ר
כתובת: רחוב כיכר בן גוריון 1 ק.טבעון
טלפון 04-9835847 . ישפאר 09-9711700 .
כספי סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
בהמשך לשיחת טלפון בין הלקוח למחלקת השרות סוכם על הבאת המכשיר לתיקון במעבדת התיקון ע"י שליח מטעמנו לצורך תיקון
בברכה
תגובה:
בהמשך לשיחת טלפון בין הלקוח למחלקת השרות סוכם על הבאת המכשיר לתיקון במעבדת התיקון ע"י שליח מטעמנו לצורך תיקון
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה