|
|
|
|
|
|
המשך - טלויזיה LCD חדשה תקולה- שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
זכרון יעקב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תודה רבה על העזרה שלכם !!
לצערי הם מסרו לכם מידע שגוי, אומנם התקשרו אלינו יומיים לאחר הפניה שלי באתר
ובישרו לנו כי יחליפו את הטלויזיה אך הם לא יודעים מתי וכמה זמן ייקח להם..!
לטענתם זה בטיפול והם לא יכולים למסור לנו סטטוס הטיפול אלא רק לפתור אותנו בתשובה של - " הטלויזיה תוחלף ! אך אנחנו לא יודעים מתי ..!"
לכן זה מכעיס מאד שהם מסרו לכם מידע שגוי- שהטלויזיה כבר הוחלפה והלקוח שבע רצון שזה שקר נבזה !!
אומנם הם הבטיחו להחליף אך לא החליפו וגם לא יודעים את הצפי להחלפה
וכך אנחנו מחכים שוב ועם אותה טלויזיה מקולקלת חדשה.
נציגת שירות הלקוחות אפילו לא יודעת למסור לנו מי מטפל בפניה הזו שלנו והאם זה במעקב..?
צר לי אך אני איבדתי לגמרי את האמון בחברת ישפאר,
אתם תקוותי האחרונה.
תודה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אני מבקשת לדעת מי מטפל בנו בישפאר? עד מתי נמתין עם טלויזיה מקולקלת חדשה? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוחה |
תגובה: |
טופל מול הלקוחה |
פתרון: |
|
|
|