פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת+זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה13/3/08 רכשתי קומקום חשמלי גרץ דגם jk-9916 במשביר החדש לצרכן בקניון רננים ברעננה בעלות של 119 ש"ח.הגעתי הביתה ועיינתי בהוראות הניקוי,ניקיתי אותו לפני השימוש הראשוני כפי שהיה כתוב. מיד עם השימוש הראשוני מהקומקוםעלה ריח חזק מה שגרם למים לקבל "טעם לוואי".לתומי חשבתי שהבעיה תחלוף, אך לא כן.לאחר מס ימים פניתי לדיגיטל סרוויס כפי שמופיע על גבי הוראות השימוש דרך המייל ולמחרת חזר אליי מישהו בשם אריה שייעץ לי לנקות עם חומץ או חומר מיוחד לאבנית(למרות שהקומקום חדש ואין סיבה שתיווצר אבנית). ניקיתי כפי שאמר, לאחר כיומיים בהם לא היה "טעם לוואי" שוב חזר הטעם לוואי והריח הלא טוב לקומקום.
בבוקר היתה אצלי חברה והכנתי לה קפה ואיך שנתנה לגימה מהספל היא כמעט הקיאה,אמרה שיש למים טעם תפל ונאלצתי לשפוך את הקפה לכיור.
(שזה גם עוגמת נפש ואי נעימות). לאחר שנוכחתי להבין שמשהו אינו תקין בקומקום התקשרתי לחב דיגיטל סרוויס ושם מענה קולי הפנה אותי לחב ישפאר. ביום ראשון ה6/4/08 התקשרתי פעם ראשונה ודיברתי עם נציגת שירות אשר לא ידעה לתת לי מענה ואמרה לי רק שאני אוכל לשים את הקומקום בתחנת השירות על מנת שיבדקו אותו.כששאלתי האם אקבל בינתיים קומקום חלופי (כיוון שאת הקומקום הזה רכשתי כי הקומקום הקודם נשבר ואין לי קומקום נוסף) אז היא בררה ואמרה לי שבתחנת השירות בהרצליה לא יוכלו לספק לי קומקום חלופי.מה גם שלפני שהתקשרתי אליכם ביררתי בתחנת השירות מה הפרוצדורה ושם נאמר לי שאם אשאיר הקומקום לבדיקה אוכל לקבל אותו רק אחרי החג.כשביקשתי מאותה נציגה לשוחח עם מנהלת/אחראית מאחר ותשובותיה לא סיפקו אותי אמרה לי שהמנהלת ששמה גלית תחזור אליי בתוך 24 שעות. למחרת משעברו כבר 24 שעות התקשרתי שוב וענתה לי נציגה אחרת שאמרה שגלית לא נמצאת ושאם היא תגיע מחר לעבודה היא תחזור אליי.ביום רביעי ה9/4/08 לאחר שעברו 3 ימים ועדיין לא הגיע הטלפון המיוחל התקשרתי שוב ודיברתי עם אותה נציגה שדיברה איתי בפעם הראשונה ואמרה שגלית עדיין לא נמצאת כי היא חולה. מששאלתי האם אין מישהו אחר שמחליף אותה, נתנה לי לדבר עם ליטל-אחראית משמרת אך לא מטפלת בנושא קומקומים. הסבירה לי שהבעיה שלי מטופלת והבטיחה לי שמחר(כלומר היום) גלית חוזרת והיא תיצור עימי קשר. הדגשתי כמה פעמים שהעניין דחוף והובטח לי שהיא תחזור בהקדם.
נכון לכתיבת שורות אלו השעה היא 16:30 ועד עכשיו לא נעניתי.
אני חושבת שיש פה זלזול חמור בלקוח ובהתיחסות של החברה לפנייתי.
מה גם שיכול להיות שהמים הטפלים שנישתו ע"י בני הבית גרמו לנזק בריאותי כלשהו.
אבקש להתייחס במלוא חומרה לפנייתי, ולטפל בה בהקדם האפשרי
בזבוז זמן וזלזול בלקוח סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר תקין. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
בוצעה החלפה לשביעות רצון הלקוח תגובה:
בוצעה החלפה לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה