פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום מוטעה באתר חברת "ישפאר". נושא התלונה:
רון יונתן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שעון רדיו "סוני" דגם c-205.לפני הקנייה וידאתי באתר של היבואן(ישפאר)שקיימת פונקציה שנקראת "חיווי השכמה".זו נורית שאמורה להדלק כשהשעון מוכן להשכמה.בבית התברר לי שלא קיימת נורית כזו.
שלחתי את המוצר למעבדה של היבואן(לפי דרישתם) ונאמר לי שבדגם הזה אין דבר כזה שנקרא "חיווי השכמה".
פניתי למוקד שירות לקוחות (של ישפאר) ולא נראה לי שהתרשמו מהבעייה ושלחו אותי לחנות (טרקלין חשמל -קריון)ממנה קניתי את שעון הרדיו."שיחליפו לך את המוצר או תשדרג אותו".בינתיים אני מחכה למוצר הנ"ל שיחזור מהמעבדה....
בקיצור אכזבה גדולה משעון הרדיו ומשירות הלקוחות של היבואן.רציתי לקנות מוצרים נוספים מיבואן זה(בכל זאת,"ישפאר") אבל כנראה שאמתין עד שבעייה זו אולי תיפתר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקפדה על נתונים נכונים במפרטי המכשירים.דורש מכשיר חלופי כולל חיווי השכמה. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
בוצע שידרוג לפי בקשת הלקוח ולשביעות רוצונו תגובה:
בוצע שידרוג לפי בקשת הלקוח ולשביעות רוצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה