פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי במחירים בין נציג החברה לטכנאי נושא התלונה:
אלימלך איציק שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה7-10-08 פניתי לחברת ישפאר כדי לתקן טלוויזית "LCD 32 של חברת גרץ.
קיבלתי הצעת מחיר מנציגת החברה העונה לשם סיוון , על ביקור טכנאי בסך 190 ש''ח ועל תיקון טכנאי בדירתי 250 ש''ח, שאלתי האם זה כולל חלקי חילוף או אם אפשר ליצור קשר עם הטכנאי , היא ענתה לי שבכל מקרה שהוא מתקן את הטלוויזיה בבית הסכום הוא 250 ש''ח מעבר לזה אם יהיה תיקון מעבר לסכום הנ''ל הטכנאי כבר יתאם איתי בדירה. הסכמתי עם סיוון (נציגת השירות) וקבעתי איתה לתאריך 13-10-08בבוקר ה13 התקשר אלי הטכנאי בשם משה ומיד התחיל להגיד דברים הפוכים ממה שאמרה לי סיוון,שמחיר הבדיקה הוא 220 ש''ח ותיקון הוא 350 ש''ח לא כולל חלקי חילוף,אמרתי לו שזה לא מה שהובהר לי בחברה,הוא ענה לי:" שאלו המחירים ומראש אני אומר לך את המחירים אם לא מתאים לך אתה יכול שוב פעם לפנות לחברה,אם אתה לא רוצה אני לא יבוא".
פניתי שוב לסיוון בטלפון ומכל מה שהבנתי ממנה שהיא רק מגמגמת ולא זוכרת.
היא השאירה אותי בהמתנה כעשר דקות וחזרה אלי לאחר שיחה שלה עם הטכנאי שאמר שכנראה נפגם ספק הכוח והסכום יכול לעלות עד ל1000 ש''ח,כל זאת שהטכנאי בכלל לא היה בבית ולא בדק את הטלוויזיה.
כעסתי נורא מפני שהרגשתי עוגמת נפש וגם ביקשתי מהנציגה סיוון ב7 לחודש,ליצור קשר עם הטכנאי כדי להבין את משמעות העלויות,היא ענתה שאין צורך ושאם הוא מתקן בבית זה 250 ש''ח.
אילו ידעתי מראש,לא הייתי מחכה את כל הימים האלה ללא טלוויזיה ובציפייה שיגיע הטכנאי ויתקן לי את הטלוויזיה ב250 ש''ח,כפי שהובטח לי.
אני מרגיש שנגרמה לי עוגמת נפש גדולה בכך שנישארתי ללא טלוויזיה,ואיבדתי את האימון בחברת ישפאר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מחברת ישפאר פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח הוסברו להנ"ל מחירי תיקוני טלוייזיה הוצע ללקוח תיאום שרות נוסף והנחה על התיקון ובנוסף במידה ויחליט לא לתקן את הטלוייזיה ישלם עבור190 ש"ח ביקור במקום 220 ש"ח וזאת עקב אי ההבנה שנוצרה .הלקוח תיאם שרות אך לצערי ביטל אותו ולא תיאם מועד חדש. תגובה:
שוחחנו עם הלקוח הוסברו להנ"ל מחירי תיקוני טלוייזיה הוצע ללקוח תיאום שרות נוסף והנחה על התיקון ובנוסף במידה ויחליט לא לתקן את הטלוייזיה ישלם עבור190 ש"ח ביקור במקום 220 ש"ח וזאת עקב אי ההבנה שנוצרה .הלקוח תיאם שרות אך לצערי ביטל אותו ולא תיאם מועד חדש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה