פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בחלפים ואי טיפול מצד שרות הלקוחות נושא התלונה:
אידגה רונן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחמישה חודשים שואב אבק מתוצרת LG.
לפני כחודש וחצי נקרע הצינור של שואב האבק. בפניה למעבדה נאמר לי שאין אחריות על הצינור ואוכל לרכוש חדש.
כשהגעתי למעבדה נמסר לי כי אין כרגע צינור חלופי ויש לפנות לשרות לקוחות. פניתי לשרות הלקוחות ושלחתי להם חשבונית לבקשתם.
מאז (כחודש) אני פונה בכל מס' ימים לשם קבלת תשובה. המוקדניות מעבירות את התלונה לאחראית שרות הלקוחות (נציגה בשם גלית להבנתי) וזו אינה חורת אליי.
בפניה למחסן הראשי הבנתי כי אין את הצינור במלאי והם אינם יודעים מתי יגיע.
יש להדגיש כי מדובר במוצר בתקופת אחריות שעדיין נמכר בחנויות ועל החברה לדאוג לחלפים.
חוסר במוצר בסיסי לבית סוג הנזק :
לדאוג לצינור חלופי או להחליף את המוצר פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה