פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באזור סמפטמבר לערך רכשתי מסך lcd מתוצרת סוני מחנות מרכזית בישפאר הרצלייה. היחס היה מזלזל חוסר מיקצועיות של חלק מהמוכרים כל הסבר שלהם על תכונות המכשירים הופסק כל רגע ע"י הפרעה של אחד העובדים אני חיכיתי דקות ארוכות להמשך ההסבר לפני הקנייה .
לאחר הקנייה שבוצעה, שהגעתי לבתי עם המכשיר הופתעתי לגלות שאין חוברת בעברית היתקשרתי למוכר שהוא גם מנהל החנות ( נדמה לי ששמו יוסיאו אלון) ותגובתו הייתה למה לך חוברת אין במכשיר הזה כלום, פשוט להפעלה, כן פיתאום פשוט, בחנות הרשים אותי בריבוי תכונות משוכללות, היתעקשתי לחזור ולקחת את החוברת הוא אמר לי שאין לו חוברת השבתי לו מה זה אין חוברת? השיב ככה זה מגיע מחו"ל ציחקקתי איתו ואמרתי לו "אני מבין שהמוצר לא מגיע מעזה,,....!!!!
אני לא מבין שם את כול העובדי ישפאר חושבים שהם מוכרים זהב יהלומים יש אפשרות ליקנות מותגים אצל יבואנים אחרים לא פחות טובים ואיכותיים משלהם.
חשוב לציין שהרבה אזרחים מודעים לשירות לא איכותי ומזלזל מצידם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה