|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי לשרות הלקוחות עם שאלה טכנית פשוטה לגבי מערכת סטריאו סוני. לאחר נסיון שלא צלח לקשר אותי עם טכנאי מסרתי את כל הפרטים והובטח לי שיחזרו אליי באותו יום עד שעה 17.00 למחרת פניתי שנית לאחר שלא נוצר קשר עם הטכנאי ונציגת השרות מסרה לי לתדהמתי כי הפניה שלי לא אותרה במערכת ולכן כפי הנראה הטכנאי לא יצר עימי קשר, כמובן שהטיפול בפנייתי נדחה עד לאחר יום העצמאות מכיוון שהטכנאים של ישפאר מקפידים באדיקות לא לעבוד חס וחלילה בערב יום הזכרון, כי יש חשש שמא בדיוק בעת מתן שירות ללקוח תישמע צפירה שתפריע להם להתרכז...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טלטול רציני של שרות הלקוחות וגמילה שיטתית משימוש יתר בתרוצים עלובים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוח |
תגובה: |
טופל מול הלקוח |
פתרון: |
|
|
|