פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום ואי מתן שירות הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי את המוצר כמתנה לחג
בהתחלה הוא לא עבד בכלל - אז ניגשתי לחנות ותיקנו.
אחר כך הוא לא קרא דיסקים מקוריים (וצרובים כן!)והחיבור של USB לא עבד.
אז שוב שלחתי לתיקון.
בפעם השלישית המכשיר קרא את הדיסק (מקורי וצרוב) אבל רק חלק מהסאונד (לדוגמא רק את הפסקול של הסרט ללא הדיבור).
לא הצלחנו להנות לרגע אפילו פעם אחת. ברור שהמכשיר פגום מהיסוד. המכירה שלו משקפת בבירור את חוסר הפיקוח על המוצרים. עד היום הוא מקולקל ואי אפשר להשתמש בו.
בפעם השלישית כשמסרנו אותו לתיקון קיבלנו אותו בחזרה ללא תיקון כי הם לא הצליחו להבין בכלל מה הבעיה. וזאת למרות העובדה שהסברנו בתחנת השירות. הבעיה היא שאי אפשר לפנות למעבדה ונותר קצר בתקשורת בין הלקוחות לבין המעבדה. 3 פעמים נאלצנו להטריח את עצמינו לתחנות השירות עד שנגמרה האחריות ואין עם מי לדבר.
מתסכל ומרגיז מאוד.
הורדת מכשיר מהמדפים, פיצוי מישפאר (החלפת DVD חינם) פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה