פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר playstation 3 עקב עידכון שגוי של סוני העולמית . נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב ספיר כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ביקרתי בישפאר בהרצליה עקב תקלה במכשיר שנוצרה מהורדת עידכון 3.30 של סוני .
הנציג שאל מה התקלה והסברתי לו שעקב הורדת העידכון האחרון 3.30 המכשיר כל הזמן קופא ומתקבלת שגיאה 80010514.
הנציג בתגובה אומר שצריך לשלוח את המכשיר לחו"ל לתיקון כי הם אינם פותחים כאן את המכשיר,
עלות התיקון היא " 1050 ש"ח " !!!!
הבהרתי לו שאיני מתכוון לשלם אגורה עבור תקלה שנגרמה כתוצאה מעדכון שגוי של סוני .
הנציג בתגובה אמר שאין מה לעשות וזו האופציה היחידה שיש , לשלם 1050 ש"ח!!!!
ביקשתי את המנהל ובתגובה נאמר שהמנהל לא נמצא כרגע ....
והוא יחזור אלייך ביום ראשון .
ביום ראשון חזר אליי " מנהל דלפק שירות לקוחות " שאל על מהות התקלה ,
הסברתי לו מה קרה בדיוק ובהתחלה נאמר לי שאין מה לעשות אלה לשלם את הסכום המופרז 1050 ש"ח .
הבהרתי לו שאיני מתכוון לשלם על תקלה שנגרמה עקב עידכון שגוי של סוני , בתגובה נאמר לי שהוא יבדוק משהו ויחזור אליי .
מנהל דלפק שירות לקוחות ששמו ציון חזר אליי ושאל איזה עדכון הורדתי והשבתי לו שעדכון 3.30 .
לאחר מכן נשאלתי האם אני חושב שבגלל העדכון המכשיר התקלקל והסברתי לו שבאותו בוקר שיחקתי והכל היה כרגיל , ובצהריים שהדלקתי את המכשיר הופיע לי שיש עדכון שמספרו 3.30 להורדה , הורדתי את העדכון ומאז המערכת קרסה כל הזמן המכשיר קופא ומתקבלת שגיאה 80010514 .
הנציג ביקש ממני להגיע עם המכשיר ולמחרת בבוקר הגעתי עם המכשיר הכניסו אותו למעבדה והסבירו לי שיש לפרמט את המכשיר ולראות אולי זה יסתדר ויצרו איתי קשר תוך 4 שעות .
המתנתי 8 שעות ולאחר מכן צלצלתי לשירות הלקוחות .
הועברתי למנהל הדלפק ציון שהסביר לי שהתקלה במכשיר אינה בגלל העדכון ובתגובה השבתי לו שאיך הוא מסביר את התופעה שרק אחרי הורדת העדכון המכשיר התחיל לעשות בעיות .
בתגובה ממנו נאמר שזה צירוף מקרים ושאינם מתכוונים לתקן את המכשיר וברצונם לשלוח את המכשיר לחו"ל ועליי לשלם 1050 ש"ח .
ביקשתי לדבר עם הטכנאי והועברתי אליו , הוא בתגובה אומר שהמכשיר התקלקל לפני העדכון .
השבתי לו שלא כך הדבר כי רק אחרי העדכון התקלקל המכשיר והתקבלה שגיאה 80010514 והוא בתגובה מוסר שלא מעניין אותו מספר השגיאה כי הוא טוען ששוב הוריד את העדכון מחדש ושום דבר לא קרה .
לאחר מכן ציון מנהל הדלפק שוב דיבר איתי והסביר שישפאר לא לוקחת על עצמה את התיקון .ועליי לשלם 1050 ש"ח (fix prise ) מחיר קבוע לתיקון .
הבהרתי לו שהתקלה נובעת מהעדכון ושבדקתי את מספר השגיאה שהתקבלה בפורומים גיליתי כי לעוד משתמשים קרה אותו דבר .
אז איך ישפאר מנסים להתנער מאחריות ומפילים את זה על סוני העולמית ?!?!?!?!
אשמח לעזרה , אני מרגיש מרומה ונשבעתי שלעולם אני לא ארכוש מוצר של ישפאר .
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר ללא עלות פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
המכשיר הנ"ל נרכש בשנת 2007 עם אחריות לשנה אחת בלבד ועל כן המכשיר אינו במסגרת אחריות .בבדיקה שבוצעה ע"י טכנאי מוסמך מטעמינו נמצא כי התקלה נובעת מהכונן ואינה קשורה לעדכון שבוצע.
על כן התבקש הלקוח לשלם עבור התיקון.הנושא הוסבר ללקוח טלפנוית אך לצערי הלקוח החליט לא לתקן את המכשיר.
תגובה:
המכשיר הנ"ל נרכש בשנת 2007 עם אחריות לשנה אחת בלבד ועל כן המכשיר אינו במסגרת אחריות .בבדיקה שבוצעה ע"י טכנאי מוסמך מטעמינו נמצא כי התקלה נובעת מהכונן ואינה קשורה לעדכון שבוצע.
על כן התבקש הלקוח לשלם עבור התיקון.הנושא הוסבר ללקוח טלפנוית אך לצערי הלקוח החליט לא לתקן את המכשיר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה