פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין נזק במסגרת אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה פיתוח כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרסאת סאונד לפני כ 4 חודשים ,ובמסגרת הרכישה ניתנה לי אחריות מבית ישפאר,שכן זו היתה הסיבה לרכישתי.
לפני 14 יום מצאתי פגם בכרסא ,פניתי לשירות לקוחות של ישפאר ,לא די בכך שלא קיבלתי את יחס המגיע לי בתור לקוח,עד היום לא נמצא פתרון למצבה של הכרסא ואילו החברה מתנערת מאחריות לתוקנה במסגרת אחריות ודורשת ממני לשלם בעבור הפגם,שכן לטענתם זה לא כלול במסגרת אחריות. מיום מסרתי לחברה את הכרסא, מצאתי את עצמי בטרטור טלפונים מצדי על מנת לברר מה עלה בגורלה של הכרסא,וכשביקשתי לדבר עם גורם בכיר לא היה למי לפנות...
חוסר יחס סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה.
תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה