פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של אחד מהשירוט הטכני נושא התלונה:
פלייר סלאבה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במשך חצי שנה אני תיקנתי את פייסטיישן 3 עבור תשלום (נגמר האחריות) דרך חברת ישפאר. הם שלחו אותו לחול לתיקון, כמה פעמים הוא חזר עם אותה תקלה לאחר מזה עם תקלה אחרת, בסופו של דבר לאחר חצי שנה החליפו לי את המכשיר.
המכשיר פלייסויישן3 בעל יכולת להתחבר לאינטרנת לצורך משחקים או הורדות תוכן מחנווית של סוני. כמו תמיד ישראל לא ברשימת התמיכה של חנויות לכן כל משתמש ישראלי יוצר יוזר אמריקאי או אירופאי לצורך הורדת דמואים או רכישת משחקים דרך החנות PSN של סוני. במקרה של תקלה של המכשיר יש אפשרות לשחזר את היוזר במכשיר החדש אך עם מגבלה עד 5 מכשרים. לאחר מכן רק סוני יכולה לאפס אתהמונה ולתת שוב להתקין את היוזר במכשיר החדש. יש לציין שאפשר להוריד יוזר מהמכשיר לא תקול וכך לחסוך בהורדת מונה אך הדבר לא אפשרי אם המכשיר לא נדלק לאחר תקלה. אצלי מכשיר התקלקל יותר מדי פעמים וגם היו לי מכשרים חילופים ויכול להיות שלא הורדתי בכל מכשיר חילופי את היוזר שלי, בכל מקרה מסתבר שנישאר לי רק מכשיר אחד לפעוה כלומר במקרה של תקלה לא אוכל לשחזר את היוזר שלי במכשיר החדש. עם הפנייה הזו ניגשתי לישפאר לאחר כמה ימים חזר אלי בחור שלא אמר שמו ומאיפה הוא עד שלא שאלתי אותו , והסביר לי שהם מתפלים אך ורק במכשרים ובכלל נוצרה ההרגשה שהוא בכלל לא ידע על הדברים הבסיסים האלו עד שלא הסברתי לו, בכל מקרה הוא אמר לפנות ישירות לסוני.
באינטרנת חיפשתי את ההתמיכה בנושא ואפילו כתבתי מכתב לסוני אירופה בריטניה א כיבלתי שמכיוון שאני מישראל רק הגופ המקשר בין סוני לישראל וזה ישפאר יכול לעזור לי. שוב התקשרתי לישפאר וביקשתי תמיכה. לאחר כמה ימים חזר אלי שוב אותו בחור עם פתיחת שיחה שלו " כן" ללא הצגת מיהו ומאיפה הוא, לצערי לא ידוע לי את שמ שלו אך יש לי את המספר הנייד שלו לצורך הבירור ע"י ישפאר. שוב חזרתי על אותו סיפור ואמרתי שמאתר של סוני בלחיצת התמיכה אני מגיא לאתר של ישפאר ולכן ביקשתי שוב את עזרתו. הוא אמר שלא יכול לעזור לי ושאני אפנה לסוני לבד. אמרתי שאני מתקשה למצוא את המייל לחברה סוני שלא תביא אותי לגוף מקשר כמו ישפאר או חברה בריטית וביקשתי את עזרה שלו במציאת מייל הרליוונטי , הוא סירב לתת לי אותו. הוא הסביר שכלקוח ישראלי אין לי זכות להרשם כמדינה אחרת ויכול להיות הוא צודק למרות שאין דרך אחרת להכנס לחנות של סוני. אך כשנישחתי את השאלה שלי במציאת מייל ישיר לסוני והא ממש סירב לי לעזור. הדבר רק מראה שהוא ממש לא מתאים לעבודה עם אנשים וכנראה הוא לא במקום עבודה הנכון. לאחר שיחה איתו ישר התקשרתי לשירות של ישפאר להתלונן על הבחור, הבתיחו לי שיחזרו אלי באתותו יום, עברו כבר 4 ימים ולא כיבלתי שום תשובה או עזרה.
לכן אני פונה לאתר תלונות כדי לסייע לי בנושא הזה.
תודה רבה לכם.
עלבון, אי נתינת שירות יעיל סוג הנזק :
ליצור קשר עם חברת סוני ישירות, ולאפש את המונה שלי לשיחזור היוזר PSN. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
שלום רב
ישפאר הינה הנציגה הרשמית של חברת סוני בישראל והיא מייצגת את מדיניות חברת SONY העולמית . ישפאר אינה יכולה להפעיל / לאפשר את הגישה לחנות PSN ללקוחות מקומיים ללא תמיכת ואישור מ חברת סוני העולמית , אנו מקווים שבעתיד ובכפוף לשיקולים של חברת סוני יוצעו גם שרותי רכישה מקוונים ברשת ה PSN , ברגע שאפשרות זו תתכן ישפאר תשמח להציע את השירות לכלל הלקוחות בארץ .
נכון להיום עפ"י מדיניות סוני חנות PSN פתוחה כיום רק ב 32 מדינות בלבד מתוך 102 מדינות באירופה!

סיבות רבות אינן מאפשרות את פתיחת החנות באופן מיידי ודרוש תהליך מורכב של היתכנות המכר והתגברות על מכשולים שלא תמיד ידועים לצרכנים כגון: שפה, שערי מטבע, חוקי צרכנות ומסחר, מיסים, סליקת כרטיסי אשראי, מרכזי תמיכה ועוד ...
החלטתך להשתמש בחנות הוירטואלית ע"י יוזר חיצוני הינה על דעתך ואינה נתמכת על ידנו.

חשוב לציין שכל שאר פעילויות הרשת PSN כגון: משחקי ריבויי משתתפים, עדכוני תוכנה ועוד אפשרויות שאינן קשורות ברכישה זמינות לכולם!



תגובה:
שלום רב
ישפאר הינה הנציגה הרשמית של חברת סוני בישראל והיא מייצגת את מדיניות חברת SONY העולמית . ישפאר אינה יכולה להפעיל / לאפשר את הגישה לחנות PSN ללקוחות מקומיים ללא תמיכת ואישור מ חברת סוני העולמית , אנו מקווים שבעתיד ובכפוף לשיקולים של חברת סוני יוצעו גם שרותי רכישה מקוונים ברשת ה PSN , ברגע שאפשרות זו תתכן ישפאר תשמח להציע את השירות לכלל הלקוחות בארץ .
נכון להיום עפ"י מדיניות סוני חנות PSN פתוחה כיום רק ב 32 מדינות בלבד מתוך 102 מדינות באירופה!

סיבות רבות אינן מאפשרות את פתיחת החנות באופן מיידי ודרוש תהליך מורכב של היתכנות המכר והתגברות על מכשולים שלא תמיד ידועים לצרכנים כגון: שפה, שערי מטבע, חוקי צרכנות ומסחר, מיסים, סליקת כרטיסי אשראי, מרכזי תמיכה ועוד ...
החלטתך להשתמש בחנות הוירטואלית ע"י יוזר חיצוני הינה על דעתך ואינה נתמכת על ידנו.

חשוב לציין שכל שאר פעילויות הרשת PSN כגון: משחקי ריבויי משתתפים, עדכוני תוכנה ועוד אפשרויות שאינן קשורות ברכישה זמינות לכולם!



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה