פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה שלא מבצעת את פעולתה נושא התלונה:
אגא כנרת שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2009 רכשתי מאתר האינטרנט "עודפים" מכונת כביסה דגם לנקו. כאשר התחייבותה של החברה ישפאר/ ברימג שהמכונה תקינה ואף מקנים אחריות לשנה. כעבור שבועיים מיום קבלת המכונה נוכחתי לגלות שהמכונה לא מבצעת את פעולתה, כלומר לא מנקה את הבגדים. אציין כי המכונה אכן עובדת ופועלת אך הבגדים שנכנסים לתוכה יוצאים רטובים אך לא נקים.
פניתי לשירות הלקחות אל ביתי הגיעו מספר של טכניים כאשר כל טכנאי אומר לי שאיני מפעילה בצורה נכונה ומלמד אותי שיטה חדשה. גם "השיטה החדשה" לא עוזרת ועדין הבגדים "שמתכבסים" במכונה יוצאים מכותמים ולא נקים.
לאחר לערך שלושה חודשים שהתעסקתי עם הנידון והגיעו אל ביתי 4 טכניים הפסקתי לטפל בנושא זה מפאת זמן. כעת התפנתי מעיסוקי ושוב שוחחתי עם ישפאר שרות וציינתי בפנייהם את התקלה ואת התקלה שנוספה לה; המכונה מפסיקה לפעול באמצע פעולתה. הוזמן "טכנאי בכיר" הנ"ל הגיע לביתי ראה שהמכונה עובדת, דבר שגם אני יכולה לראות. ציין שאולי אני לא מפעילה כמו שצריך את המכונה ולמד אותי אך להפעיל. לאחר שניסיתי גם את "שיטתו" של הטכנאי הבכיר דבר שהוכח של עזר. פניתי שוב לשירות וליצרן וגם מהם לא מצאתי פתרון לבעיה אלא רקק אפשרות להמשיך באותה המנטרה.
אשמח אם לאחר כתיבתי כאן הדבר יועיל. ובנוסף הזהרה אל הציבור הרחב שקרא את התכתובת אל תקנו מוצרים מברימג ולא מישפר כי אח"כ שהמוצר פגום אין עם מי לדבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר או תיקון מוצר באופן הולם או החזרת המוצר לחברה והחזר כספי מלא +פיצוי עבור עוגמת הנפש וביזבוז הזמן. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה