פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מכשיר פלייסטישן 3 נושא התלונה:
אדרי יניב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב ספיר 7 א.ת. הרצליה פיתוח כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25-2-09 רכשתי מוצר של פלייסטישן 3 באינטרנט בשווי 2999 ש"ח.
אחריות המוצר היא של אישפר סוני היבואן הרשמי למשך שנה אחת.
כעבור מספר חודשים המכשיר התקלקל פניתי לשירות הלקוחות נאמר לי למסור את המכשיר לתחנה איסוף בחיפה, המכשיר נמסר לתיקון ולאחר מאבק ממושך קיבלתי חליפי,כעבור מספר ימים יצרו איתי קשר ונאמר לי שאת הפלייסטשן לא מתקנים בארץ אלא בחו"ל.
המכשיר החילופי שקיבלתי הפסיק לעבוד לאחר כמה ימים פניתי אליהם וקיבלתי חליפי אחר.
לאחר 30 ימים המכשיר המקורי שלי חזר מחו"ל מתוקן שאלתי מה היתה הבעיה במכשיר אמרו לי שאין ביכולתם לדעת מכיוון שהוא לא מתוקן בארץ נשמע מוזר ,לא רציני ואף חסר אחריות כלפי הצרכן, לקוח לא יודע שהוא קונה מוצר לא מתקנים אותו בארץ ואין שירות תיקונים למכשירים מדגמים אלו וחייבים ליידע על כך.
במקביל בשיחה עם מנהלת שירות הלקוחות שלי שמש קיבלתי חצי שנת אחריות נוספת עד ל 25/8/10.
בחודש 4/10 התקלקל שוב המכשיר הפעם תקלה אחרת ,פניתי למנהלת שירות הלקוחות שלי שמש והיא הציע לי שאני יוותר על המכשיר המקורי שרכשתי שחזר כבר מתיקון ,לקבל מכשיר חדש מחו"ל רק בלי אריזה אני סרבתי מכיוון שחששתי שזהו בלי אריזה איננו חדש ומשקרים לי ,הובטח לי שהמכשיר חדש וקיבלתי עוד שנת אחריות עד 10.5.2011 ולאחר דרישה נוספת שלי קיבלתי משחק פיצוי משומש כולו שרוט בלי אריזה שכתוב עליו לא למכירה והם טענו שאת זה הם נותנים פיצוי, המשחק לא עבד לי פניתי שוב וקיבלתי אחר גם משומש שרשום עליו לא למכירה אבל עובד.
בחודש 8/10 המכשיר שמנהלת שירות הלקוחות טענה בפניי שהוא חדש רק בלי אריזה התחיל לעשות רעש כמו שואב אבק התקלקל גם.
פניתי שוב למנהלת שירות הלקוחות אמרה לי שהיא מטפלת בי באופן אישי ורק מעבירים מאחד לשני .
יש לי גם מכתב ששלי המנהלת חתומה עליו במידה ותהייה תקלה ב-3 החודשים הראשונים עד 10.8.10 יוחלף המכשיר לדגם זהה או שווה ערך למכשירי. בתאריך 4/8/2010 מסרתי את המכשיר לתיקון,ביקשתי שיגיעו מהחברה ויקחו אותו מהבית ויביאו לי חילופי שוחחתי עם מיכל והיא אמרה לי שקיבלתי פעם אחת שירות כזה ואני לא אקבל פעם נוספת,אז לקחתי אותו בעצמי.
המכשיר נמצא לא תקין במעבדה שלהם הוצא לי לקבל מאותו דגם חדש על פי ההתחייבות שלהם ואני סרבתי מסיבה פשוטה שהוחלף 3 פעמים ואני פגוע ואין לי כל אמון במכשיר מדגם זה,ישנו דגם חדש שסוני העולמי הוציאה עקב בעיות במכשיר הזה ששוויו 2000 שקלים והם מסרבים לתת לי.הם טוענים שאני צריך להוסיף כסף
בתאריך 26/8/2010 יצרתי שוב קשר עם ישפאר ונאמר לי על ידי עינב להגיע לחנות בהרצליה משעה 9 בבוקר עד 1 ולקבל זיכוי על מלוא העיסקה ולקחת מה שאני רוצה .
הגעתי מחיפה להרצליה לחנות פניתי לשירות הלקוחות היה שם בחור בשם ציון אמר לי שאין אף אחד ביום שישי ומי שאמר לי שזאת עינב לבוא היא הטעתה אותי,ציון עשה כמה טלפונים אמר לי שיש אפשרות לקבל את הכסף בחזרה שישלחו לי בדואר או ללכת לחנות ולקבל זיכוי ולקחת משהו אחר.
הייתי בטוח שכסף לא ישלחו לי כי שיקרו לי כל הזמן רק רצו להיפטר ממני.
החלטתי לעלות לחנות ולסיים את הפרשה ולחזור לחיפה עם משהו ביד ,ציון שלח אותי לבחור בשם יוני בחנות ,נכנסתי לחנות אילן מנהל החנות אמר לי שאני מקבל זיכוי על סך 1400 שקל אמרתי לו למה?
הוא טען שזה מה שהמכשיר שווה היום .כעסתי צעקתי זה לא עזר הוא עשה כמה טלפונים דיבר גם עם שלי והיא סירבה לדבר איתי ,חזרתי לחיפה פגוע מבוייש לחץ נפשי ובלי כלום אמרו לי שיצרו איתי קשר .
אני רוצה להלין על השירות שקיבלתי מתחת לכל ביקורת ,מעבירים אותי בטלפון מאחד לשני הרבה אנשים טיפלו בי { שלי ,מיכל ,נטלי,אורטל ,מאיר עינב, ציון, יוני יהודית ,אילן } משקרים עליי בטלפון ,שלחו לי מכשירים לא תקינים ,יחס מזלזל,גרמו לי לעוגמת נפש, לקוח לא צריך לבקש פיצוי הוא צריך לקבל, אם חברה מכבדת את עצמה והלקוחות חשובים לה היא צריכה לעמוד איתם.
לא כך מתנהגת ומתנהלת חברה של 45 שנה פשוט בושה.
אני רוצה לציין שאני בלי מכשיר בבית מתאריך 5/8/2010 בבית לא הוצא לי חליפי ,מנהלת שירות הלקוחות שלי שמש לא חוזרת אליי גם לא מיכל עשו ממני צחוק הביאו אותי עד להרצליה חזרתי ביידים ריקות ,אין לי אמון בחברה ואני בלי מכשיר, בלי כסף, או זיכוי , רק עם תסכול ,פגיעה, עוגמת נפש ,הוצאת כספים על טלפונים רבים ללא סיפוק או תשובה רצינית,נסיעות לקחת מכשירים לתיקון ,אי שביעות רצון מהמכשיר ,לא נהנתי ממנו בכל התקופה אכזבה ופגיעה גדולה .
אני חייב לציין שלא יכול להיות אמון לקחת מכשיר חדש ושלא תהייה בעיה בפעם הרביעית,כמו כן המכשיר מדגם זה לא נמכר בשום חנות בארץ הוא יצא מהמלאי לא קיים ,אבל אצלם הוא ישנו אני בטוח שזה מעודפים אני לא יכול לקבל את זה .
ההתנהגות של אילן מנהל החנות היתה מתחת לכל ביקורת הוא צעק לא רצה לעזור,התנהג כמו עבריין , רק הקשיב לעצמו אמר לי כאן זה לא חברת ביטוח ,הוא דיבר עם שלי אמר לה יש לו לחץ גדול בחנות אני לא יכול לטפל בזיכוי הזה , ביקשתי ממנו לדבר עם שלי שיתן לי את הטלפון הוא סרב!!!
זהו שקר לא היה לחץ גם אנחנו היינו בחנות ,ישבו בכסאות שלהם עוד 3 מוכרים שתו קפה ושמעו את השיחה והצעקות ניתן לראות במצלמות החנות.
אני זקוק לעזרה אשמח אם תוכלו לעזור לי לטיפולכם אודה.








כספי ,עוגמת נפש, סוג הנזק :
הלוואי והייתי יודע אני מעוניין בהחזר כספי אבל לא ניראה לי שאני יקבל פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
שלום רב,הוצע ללקוח שידרוג בתוספת מחיר מוזל.הצעה זו בתוקף עד לתאריך 31.10.2010.שאר הנושאים נדונו עימו טלפונית ובכתב.
בברכה
תגובה:
שלום רב,הוצע ללקוח שידרוג בתוספת מחיר מוזל.הצעה זו בתוקף עד לתאריך 31.10.2010.שאר הנושאים נדונו עימו טלפונית ובכתב.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה