פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם טלוויזיה LCD נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לא מיזמן כחודש בערך קנינו טלווויזיה מחברת SONY סוג BRAVIA 32 אינץ...
אחרי ההתקנה של הטלוויזיה שמנו לב שעל המיסגרת של הטלוויזיה יש כמאין כתמים כהים שלא נימחקים..היתקשרנו לחברה והם אמרו שיבואו טכנאים ליבדוק את הבעיה ושאם אכן יש בעיה יחליפו את הטלוויזיה.כעבור שבוע בערך באו תכנאים ובדקו את הטלוויזיה ואמרו כי יחליפו אותה ,עבר עוד כשבוע עד שהביאו טלוויזיה אחרת להחלפה..אך גם על זאתי היה אותם נזקים ואפילו גרוע יותר...היתקשרנו שוב לחברת התיקנונים ואמרו הם יבדקו את המיקרה ,הם בדקו כמה טלוויזיות במחסן ואכן מצאו שם את אותה הבעיה בכמה מהטלוויזיות .והבטיחו שהם ימצאו טלוויזיה ללא פגמים ויביאו לנו אותה.נסענו לחנות לברר את המיקרה ואמרו לנו שיחליפו לנו את הטלוויזיה בטלוויזיה אחרת שניבחר .היתקשרנו שוב לחברה שלא יביאו לנו את הטלוויזיה "ללא הפגמים" וכי אנחנו רוצים שרק יבואו לקחת אותה.הם אמרו בסדר ..כעבור שבוע בא התכנאי והביא את אותה הטלוויזיה להחלפה למרות שאמרנו שלא צריך.כשהיתקשרנו לחברה הם טענו כי אף אחד לא דיבר איתם אפילו והם לא יודעים על מה מדובר ...
כספי סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה