|
|
|
|
|
|
כריים חשמליות של rosieres |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הכיריים נקנו לפני פחות משלוש שנים . לפני מספר שבועות "להבה" אחת הפסיקה לעבוד. היום הגיעה טכנאי (רק הגעתו עלתה לי 230 ש"ח) שאיבחן שהכרטיס האלקטרוני מקולקל ועלות התיקון 2800 ש"ח! וציין שאפשר לעשות הנחה 50% !(הכיריים עלו לי בסביבות 2000 ש"ח)
אני מבקש לדעת האם החברה שמיבאת מוצר זה מודעת לנושא .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,חברת ישפאר מייבאת רוזייר החל מתאריך 1.3.2009 ומעניקה אחריות ושרות למוצרים שנרכשו דרכה בלבד.
מוצרים שנרכשו לפני התאריך הנ"ל הינם באחריות חברת און ליין ועל כן יש לפנות ליבואן זה.
בברכה |
תגובה: |
שלום רב,חברת ישפאר מייבאת רוזייר החל מתאריך 1.3.2009 ומעניקה אחריות ושרות למוצרים שנרכשו דרכה בלבד.
מוצרים שנרכשו לפני התאריך הנ"ל הינם באחריות חברת און ליין ועל כן יש לפנות ליבואן זה.
בברכה |
פתרון: |
|
|
|