|
|
|
|
|
|
בהמשך לתלונה הקודמת, מכונת כביסה שלא מכבסת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החברה ישפר, לא יצרה עימי קשר. אני זו שיצרתי קשר הגיע "מנהל של הטכניים" לביתי. הסברתי לו את התקלה הוא עשה בדיקה למכונה וביקש שאכבס איתה שנית ואעדכן אותו. המכונה לא שינתה את תפקודה ו"כיבסה" את הבגדים כמו קודם. ולא ישתנה דבר. "מנהל הטכניים" באמת יצר קשר כדי לבדוק את הדבר אך לא הייתי זמינה לאחר מכאן ניסיתי מספר פעמיים ליצור קשר עימו אך הדבר לא נחל הצלחה. קיבלתי תשובה מנציגות השירות כי הוא יחזור אלי אך הוא אינו חזר. אי אפשר לומר שהדבר טופל לשביעות רצוני כי לא כך הדבר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף את המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה |
תגובה: |
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה |
פתרון: |
|
|
|