פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סוני PS3 SLIM תקול נושא התלונה:
כהן עדי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
* בתאריך 15/8 מסרתי את המכשיר PS3 SLIM שלי (נרכש בספטמבר 2009 ובעל אחריות ל12 חודשים), לתחנת שירות ברחוב לבונטין 12 ת"א. התקלה של המכשיר הייתה שהוא נכבה מעצמו באופן רנדומלי. לאחר בירור קצר עם הש"ל הובהר לי שהם שולחים את המכשיר לתיקון בחו"ל ותיקון כזה יכול לקחת עד חודש.

* לא הוצע לי שום מכשיר חלופי למשך תקופת התיקון ורק לאחר מספר בירורים באינטרנט, הבנתי שאני זכאי למכשיר חלופי. ושוב היה עליי להתקשר לשירות לקוחות ולבקש מהם מכשיר חלופי שכמובן דרש ממני להגיע שוב לתחנת שירות שלהם ברחוב לבונטין בת"א (שוב ביזבוז זמן...).

* בתאריך 20/9 התקשרתי לשירות לקוחות לברר מה קורה עם המכשיר שלי ולמרבה הפתעתי הבחורה אומרת לי "המכשיר שלך חזר מחו"ל ומחכה לך בתחנת שירות", אין צורך לציין שלא התקשרו אליי ליידע אותי בכלל שהמכשיר הגיע לארץ (מסתבר שהמכשיר הגיע ב 16/9). שוב ביזבוז זמן וחוסר התחשבות בלקוח !

* בתאריך 21/9 הגעתי שוב (פעם שלישית) לתחנת שירות בלבונטין לקחת את המכשיר שלי לאחר התיקון. לא עברו יומיים והסוני נכבה שוב מעצמו (אותה בעייה בדיוק ! ) , התקשרתי לשירות לקוחות ודיברתי עם נציגה בשם ליאור וביקשתי לדבר עם מנהל/אחראי משמרת שיתחיל לספק לי תשובות לגבי הבעייה שלי ומדוע לא טיפלו בה. יש לציין שאותה נציגה החזיקה אותי על הקו למעלה מ-20 דקות ועוד טענה בפניי שאני לא מפעיל המכשיר נכון !! - אמרתי לה "היה לי את המכשיר כמעט שנה ועכשיו אני לא יודע לתפעל אותו ??? " .

לאחר מספר בירורים היא העבירה את הפנייה שלי למחלקה הטכנית, בחור בשם יונה חזר אליי וביקש שאני אבדוק אם הבעייה עדיין משתחזרת (למשך מספר ימים נוספים) במידה וכן יהיה עליי להגיע לישפאר הרצליה להראות להם את הבעייה ויחליפו לא המכשיר. כמו כן, דיברה איתה בחורה בשם עמליה וטענה אותו הדבר שיהיה עליי להגיע להרצליה להראות להם את הבעייה.

* בתאריך 5/10 הגעתי למרכז שירות ישפאר בהרצליה (טירטור מס' 4) עם המכשיר ובחור בשם אבי בדק את הבעייה וראה שאכן יש בעייה עם המכשיר. אבי פנה לאחד המנהלים (ציון) שהבהיר לי שיוחלף לי המכשיר אך אני אקבל מכשיר אחר רק בשבוע הבא (הוצע לי מכשיר מחודש), בנוסף ציון טען שלא מגיע לי מכשיר חדש מכיוון שהמכשיר בכלל לא תוקן.

אני לא מוכן לקבל עכשיו מכשיר מחודש בלי אחריות שאני בכלל לא יודע מה הייתה הבעייה שלו ויכול מאוד להיות שיחזרו להיות לי בעיות עם המכשיר (היות וזה מכשיר מחודש). אני דורש אחריות חדשה על המכשיר היות ולא קיבלתי שירות נאות מישפאר ולא מוכן לקחת את הסיכון שהמכשיר יתקלקל שוב.

ראוי לציין שמדובר על מכשיר שעלה למעלה מ 2200 שקל והזלזול של הש"ל שלהם בלקוח הוא מתחת לכל ביקורת. לא יעלה על הדעת, שזה השירות שאני מקבל שיש לי אחריות על המכשיר והוא תקול ובכלל לא תוקנה הבעייה !!
המכשיר לא תוקן ולא הוצעה הארכת אחריות / מכשיר חדש סוג הנזק :
מכשיר חדש (לא מחודש) + אחריות פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה