פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חדש פגום נושא התלונה:
לוי מוסן שני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כחצי שנה רכשתי טלוויזיה שהאחריות עליה ניתנת ע"י חברת ישפאר. בטלוויזיה הופיעה תקלה ופניתי לישפאר במטרה לקבל שירות ואחריות על המוצר אותו רכשתי. בתמורה ניתנה לי טלוויזיה חלופית. במשך 3 חודשים שירות הלקוחות משך אותי בטענה כי החלק אינו מיובא וישנה בעיה עימו. בהתחלה קיבלתי זאת בהבנה למרות שביקשתי לקבל תשובות מתי המוצר שרכשתי יתוקן ויוחזר אלי. אף אחד משירות הלקוחות לא חזר עליי. רק לאחר 3 חודשים שכבר "זעמתי" על העניין, טיפלה בי נציגה מהשירות וטענה שלחברה ייקח עוד כ-4 חודשים לפחות (!!) על מנת להחזיר לי את המוצר שרכשתי. ביקשתי מהחברה להציע לי פיתרון/ להביא לי מוצר חדש. כי אין זה הוגן כי רכשתי מוצר ואין אני נהנית ממנו. כלל. החברה טענה כי אין ברירה וכי אני יכולה להוסיף 800 ש"ח לטלוויזיה מחברה אחרת ולהנות מאחריות ל3 שנים. בהתחלה הסכמתי ולאחר מכן הבנתי כי אין אני מעוניינת במוצר אחר ויקר יותר. גם כי אינני מאמינה לאחריות (עקב ההתרחשות הנוכחית). אלא מעוניינת במוצר אותו רכשתי. ביקשתי מהנציגה שעזרה לי לזכות אותי על המוצר וכל המחיר שלו. אני מאוכזבת ומרגישה כי הטיפול לא נעשה ב200%. היות וגם לחברה יש אינטרסים כלכלים. רכשתי מוצר. ואני מעוניינת לקבל את השירות ולא לחכות 7 חודשים לתיקון על טלוויזיה שבקושי הייתה אצלי חודשיים. אשמח לעזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה