פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכחשת אחריות על מכשיר פלייסטיישן 3 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב ספיר 7, אזור תעשייה, הרצליה פיתוח כתובת:
תיאור הבעיה:
ב14.10.11 רכשתי מכשיר סוני פלייסטיישן 3 באחריות ישפאר בחנות "באג" בגרנד קניון חיפה בסך 1549 ש"ח. לאחר תקופה קצרה החל המכשיר לעשות בעיות כגון קושי בקריאת דיסק משחק, עיוותים כשהמשחק עולה, הוצאת מספר שגיאה ועוד. בפנייה לשירות לקוחות של ישפאר שם דרשתי מכשיר חדש נאמר לי לפנות לתמיכה הטכנית ושם נאמר לי לשלוח אליהם את המכשיר לבדיקה כתנאי להחלפתו. המכשיר נמסר לתיקון ב23.01.12, ישפאר שלחו אותו לצ'כיה ומשם המכשיר חזר רק ב15.03.12 (כמעט חודשיים) לאחר שעבר ניקוי וכיוון אך לא תוקן. בניסיון להפעיל את המכשיר בבית התגלו שוב התקלות הקומות ולאחר דין ודברים עם התמיכה הטכנית של ישפאר, כששוב דרשתי את החלפת המכשיר, נאמר לי שוב שעלי לשלחו אליהם לשם בדיקה לפני שיוכלו לאשר לי החלפה. ב25.03.12 המכשיר נמסר לתחנת השירות של ישפאר בחיפה וב-5.04.12 המכשיר חזר עם הודעה על דפיקה שיש כביכול במכשיר והצעת מחיר לתיקונו על סך 750 ש"ח. על המכשיר אין שום סימן של דפיקה מלבד תזוזה קלה מאוד של חלקו העליון של המכשיר מבסיסו מה שיכול לנבוע לדעתי רק מהרכבה לא מושלמת לאחר הפירוק (במעבדה בצ'כיה, במעבדה של ישפאר או אולי מתקלה בייצור). טענותיי נדחו רובן ככולן והמצב כרגע הוא שברשותי מכשיר פלייסטיישן לא תקין,שעבד חודשיים בלבד וכל שאר הזמן היה בנסיעות מחיפה להרצליה-מהרצליה לחו"ל- מחו"ל להרצליה-ומהרצליה לחיפה ושוב מחיפה להרצליה וחזרה. לאחר כל הנסיעות הללו עוד נאמר עליי שאני פגמתי את המכשיר והאחריות שאמורה להיות בתוקף עד 14/10/12 בעצם הסתיימה מבחינת ישפאר ולא רק שאינם מוכנים להחליף לי את המכשיר הם גם מעיזים לדרוש תשלום עבור תיקונו!
כספי סוג הנזק :
רצוני הוא לקבל מכשיר פלייסטיישן 3 תקין או לחילופין לקבל את כספי בחזרה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה. תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה