פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת תשלום מלא על תיקון נדרש למצלמה תוך תקופת האחריות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.6.10 רכשתי מצלמת SONY DSC-H20 מחנות לצרכי צילום בשם:נ"פ במתחם ביג אילת. בידי חשבונית. רכישה מקורית. פלש המצלמה הפסיק לעבוד. פניתי לחנות שהפנו אותי לישפאר בעקבות העובדה שעל המצלמה יש 3 שנות אחריות.
בתאריך ה-16.7.12 בשיחה עם נציגה בשם מיכל בישפאר, אישרה האחריות והפנתה אותי עם החשבונית למעבדת מ.ה.ג.ל. בהר חוצבים בירושלים למסור המצלמה לתיקון.המעבדה משמת כשליח בעיר המגורים להעביר המכשירים למעבדת ישפאר. בתאריך 30.7. התקשרה נציגה מחברת ישפאר (משלוחה 6 בישפאר) ושאלה אם אני מעוניין לתקן כי העלות היא כ-750 ש"ח. טענתי שאני באחריות. היא העלתה את הטכנאי אלכס על הקו שטען שבמצלמה יש סימני החלחמות וחלקים פנימיים שבורים וכדומה. אני טוען בתוקף שהמצלמה חדשה ולא תוקנה מעולם. ישפאר לא מוכנים לשאת באחריות ולתקן. אודה מאוד לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :
תיקון המצלמה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
המצלמה הנ"ל נמסרה לתיקון במעבדות ישפאר ללא ברגים עם סימני הלחמות בתוך המכשיר ושבר בפלאש.
ע"פ תעודת האחריות האחריות אינה חלה במקרה זה ועל כן נמסרה ללקוח הצעת מחיר לתיקון המצלמה בתשלום.הנושא הוסבר ללקוח טלפונית.בברכה
תגובה:
שלום רב,
המצלמה הנ"ל נמסרה לתיקון במעבדות ישפאר ללא ברגים עם סימני הלחמות בתוך המכשיר ושבר בפלאש.
ע"פ תעודת האחריות האחריות אינה חלה במקרה זה ועל כן נמסרה ללקוח הצעת מחיר לתיקון המצלמה בתשלום.הנושא הוסבר ללקוח טלפונית.בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה