פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הייתי צריך אוטובוס במוצאי חג מרמלה נושא התלונה:
מרדר עידו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אף נהג לא ידע להגיד לי מתי יש אוטובוס יש כאילו שסירבו לענות בכלל, והתעלמו ממני, הפלאפונים הכתובים על האוטובוסים אינם מחוברים או לא זמינים ובמענה האוטומטי , תאריך עדכון הנסיעות הינו יולי 2005 , נגרם לי הפסד כספי מאחר והייתי צריך לתפוס מונית מרמלה , מאחר והגעתי לתחתנת האוטובוס לפי מה שנאמר במענה האוטומטי.
כספי סוג הנזק :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה