פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות של חברת "מרגלית" נושא התלונה:
לוי נאוה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי נאוה לוי, תושבת מודיעין ואני רוצה למחות על חברת מרגלית אשר היא הספקית היחידה של תחבורה ציבורית בעירנו.
ילדים רבים חזרו היום, יום חמישי מהמופע של כוכב נולד הגיעו לתחנה המרכזית בת"א בכדי לעלות לאוטובוס האחרון מאחר שהיה מס' רב של ילדים והגיע רק אוטובוס אחד אשר לא הכיל את כולם וכ30 קטינים נוספים נשארו ללא הסעה הילדים לא רצו להשאיר את חבריהם ללא הסעה והתחננו בפני הנהג שישלח אוטובוס נוסף ואף אמרו לו שלילדים שנשארו ללא הסעה אין כסף למונית לחזור הביתה,הנוסעים שבאוטובוס לא הסכימו שהנהג יסע עד שלא ידבר עם חברת מרגלית בכדי לסדר אוטובוס נוסף ,אני רוצה לציין שחברת מרגלית היא החברה היחידה שמספקת שרות וחובתה לאסוף את כל הילדים שהגיעו לתחנת האוטובוס בזמן כדי לעלות לאוטובוס האחרון ,בנוסף חברת מרגלית התחייבה שברגע שאוטובוס יתמלא היא תשלח אוטובוס נוסף (מרגלית מספר פעמים לא עמדה בהתחייבותה ואף פורסמה כתבה בעיתון מודיעין על כך) את חברת מרגלית כל הנושא הנ"ל לא עניין אפילו , הם לא טרחו לענות ,ולאחר נסיונות רבים ותלונה בשירות לאזרח בעירייה המוקדנית פנינה מהעירייה הצילחה לאתר את הסדרן של חברת מרגלית והעלתה את הטענה הסדרן הבטיח לחזור אחרי כמה דקות ולאחר מכן סגר את הפלאפון.
הנהג התנהג בחוסר רגישות מוחלטת ואף הזמין משטרה כדי שהקטינים יניחו לו לחזור הביתה ולא עניין אותו אפילו שהקטינים ישארו בתחנה מרכזית בת"א בלי כסף לחזור למודיעין. כפתרון, הנהג הציע שהקטינים יחכו לאוטובוס הראשון שיוצא למחרת , אני מודה למשטרת ת"א שהראתה רגישות ואכפתיות דאגה לשלוח את הילדים הביתה בשלום.
אני רוצה לדעת איך נבחרה חברת מרגלית כחברה יחדה שלא מספקת שירות ולא עומדת בהתחיבותיה כלפי קהל התושבים
איך נוכל למנוע דבר זה בעתיד???
בזבוז זמן,עוגמת נפש,חוסר רגישות סוג הנזק :
להחליף חברת תחבורה במודיעין פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה