פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-הופעה של אוטובוס בקו 8 בשעה 18:45 נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בלוחות הזמנים של חברת מרגלית מופיע כי מדי יום, בשעה 18:45 - תבוצע נסיעה של קו 8.
ביום שני, 25 בספטמבר 2006, לא התקיימה נסיעה כזו.
בתחנות השונות של קו 8 ברחבי העיר חיכו אנשים, ובהם גם נשים וילדים. אנשים בדרכם הביתה מהעבודה, ילדים ואמהות בדרכם מחוגי אחר-הצהרים. כולם חיכו וחיכו - אך מעולם לא הופיע קו 8 המתוכנן לצאת בשעה 18:45.

למותר לציין כי בזמן ההמתנה ניסינו אני ואחרים שהיו איתי בתחנה לחייג מהטלפון הנייד אל משרדי חברת מרגלית. אין קול ואין עונה.
אני אישית המתנתי בתחנת "דם המכבים", וכשעצרו שם אוטובוסים פנימיים אחרים (קו 3, קו 1) שאלנו את הנהגים מדוע קו 8 לא הופיע. כל אחד מהנהגים מלמל משפטים מבולבלים כגון: "הוא יצא הרגע... הוא ממש מאחורי...", "הנהג היה צריך לאכול... הוא עוד מעט יצא...", "קו 8 עובד רק פעם בשעה...". אף אחד מנהגי 'מרגלית' שעברו על פנינו לא הסכים ליצור קשר עם הסדרן או עם משרד החברה ולברר מדוע קו 8 לא יצא.
בשעה 19:15 הגיע קו 8. בתחנות השונות עלו עוד ועוד אנשים, רבים מהם ממורמרים וצועקים על ההמתנה של למעלה מחצי-שעה, ועל האיחור החצוף. הנהג עצמו לא ידע להסביר מדוע קודמו לא יצא, והוא חזר ואמר שהטענות צריכות להיות מופנות למשרד החברה.

עד מתי תושבי "עיר העתיד" יסבלו מחברת תחבורה-ציבורית עלובה וחובבנית? מזלזלת ופורעת-חוק? חצופה ומגוחכת?!
עוגמת-נפש סוג הנזק :
החלפת חברת תחבורה-ציבורית פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה