פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוסים שלא הגיעו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 16.11 חיכיתי לאוטובוס קו 150 בא.ת. הצפוני של לוד, בדרך לביתי במודיעין.

2. האוטובוס שהיה צריך לעבור בשעה 16:15 – לא הגיע, וכן האוטובוס שהיה צריך לעבור ב 16:45.

3. ב 17:05 עלינו 4 אנשים שהיו בתחנה על מונית בדרך לביתנו. למותר לציין – על חשבוננו.

4. חשוב לציין כי קיבלתי שירות גרוע מהטלפנית במוקד של חברת מרגלית – היא השאירה אותי על הקו, הבטיחה שתחזור אלי – ולא חזרה, והכי חשוב – לא ידעה בכלל איך להסביר איפה האוטובוס, או האם הם ישלמו לי על מונית הביתה.

5. לצערי, זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בבעיות בתפקוד של חברת מרגלית, אך כעת, כשזה נוגע ישירות אליי, החלטתי לפנות.

תודה
אני נכנס לעידכון יום למחרת - הסתבר לי היום, שיצא אוטובוס כנראה ב 16:00, והוא היה יותר מידי עמוס אז הוא החליט לקצר את המסלול שלו, ובמקום לנסוע דרך אזור התעשיה הצפוני של לו, הוא ישר נסע דרך צומת בן שמן/ דינתון - ושמה הוא אמר שהוא מלא מידי, ועוד 5 דק' מגיע אוטובוס. כמובן שהוא המציא, כי אוטובוס הגיע רק אחרי שעה. וזה מסביר למה האוטובוס בכלל לא עבר התחנה באזור התעשיה הצפוני.
החלפת חברת אוטובסים? הוספת מוניות שירות לתחרות הוג פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה