פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ושוב, חברת מרגלית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כתבתי אליכם אתמול תלונה. ואני מוסיף אחת חדשה. האוטובוס 150 שאמור לצאת בשמונה יצא בשמונה עשרים. בהתחלה חשבתי שמנסים לחסוך אוטובוס על חשבוננו, ודילגו על קו (כמו שעשו לקו 10 בשעה 7:45 באותו בוקר?!).
דרך אגב, בזמן הנסיעה הסתבר שיצא עוד אוטובוס בשמונה עשרים כדי לקחת את מי שלא נאסף, והוא הגיע יחד עם האוטובוס המלא.
בזבוז זמן +מעצבן!!! סוג הנזק :
החלפת חברה? קנס? פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה