פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 102 נושא התלונה:
אברמן שרית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מודיעין / כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 6.11.05 שעה 6:40 עמדתי בתחנה של העירייה וחיכיתי לקו 102ואז עבר קו 102 ולא עצר כי היה עמוס
בנוסעים ,כעבור כ- 10 דקות הגיע קו נוסף של 102 (תיגבור) אולם לא היה אוטובוס אלה מיניבוס שלא הספיק כלל עבור כל הנוסעים כתוצאה מכך עמדתי עים עוד כ- 10 נוסעים בעמידה , אני רוצה לציין כי אסור להעמיס כל כך הרבה אנשים בעמידה במיניבוס לא יתכן שאנשים יסעו בעמידה זה לא נסיעה של רבע שעה זה בבוקר נסיעה של שעה ואפילו יותר וגם לא יתכן שחברה גדולה לא תוכל להוסיף עוד כמה אוטובים ולא מיניבוסים(היות ומדובר בכמות של אנשים שמיניבוס לא מספיק) כמעט כל בוקר אני עומדת בנסיעה .
הוספת אוטובוס נוסף של קו 102 בבקרים פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה