פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויי מסלולי קוים פנימיים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע החלו לשנות את המסלול של קו 3. שינוי מאוד מאוד לא מבורך.
אני עובדת בגבעה C וגרה בשמשוני.
אתמול הגעתי בתוך שעה וחצי (!) עם קוים 2 (מגבעה C לעיריית מודיעין) ואח"כ קו 3 לתוככי שכונת השמשוני.
משום מה, בוטל אוטובוס מס' 3 של השעה 13:15 ומכיוון שכבר לא ניתן לחכות לקו 3 בתחנות המקורות מול העירייה, נאלצנו אני, ועוד מס' אנשים (ביניהם זקנים וילדים) לחכות בגשם שוטף בתחנת קו 3 החדשה שברח' תלתן 1 לאוטובוס של השעה 13:30, שכמובן איחר כנהוג במרגלית..
מדוע אני צריכה לחכות חצי שעה בגשם שוטף או בחמסין לאוטובוס?
מדוע אי אפשר יותר לעלות בכל תחנה אחרת בעיר במטרה להגיע לשמשוני?
אני לא מקבלת את הטיעון של רצון שלכם לעמידה בזמנים. אז תתגברו את הקוים!
מדוע אין יותר אוטובוס בשעה 13:15? זו שעה עמוסה שבה ילדים חוזרים מביה"ס..
מדוע בלתי ניתן לנסוע בקו אחד ישיר משכונת השמשוני לגבעה C?

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה