פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עזיבת התחנה 2 דקות לפני הזמן ואי עצירת הנהג לנוסעים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום,

בתאריך הנ"ל האוטובוס יוצא מתחנת רכבת מרכז ב18:40. הגענו 3 נוסעים ב18:38 והנהג החל בנסיעה אחורה. דרשנו שהוא יעצור אך הוא לא התייחס אלינו ונאלצנו לחכות לאוטובוס הבא.
באופן כללי, השירות בחברה זו מתחת לכל ביקורת ויש המון תלונות נגדה. הבעיה העיקרית היא שנוסעים רבים עומדים כל הדרך לתל אביב וחזרה כי אין מקומות ישיבה ופעמים רבות שהנסיעה אורכת שעה וחצי ואף יותר ולחברה בעצם לא איכפת.
בעיה נוספת וחשובה היא מהירות הנסיעה הגבוהה של באוטובוסים בתוך העיר.

אשמח אם תטפלו בכך

תודה
מחסור באוטובוסים + חיי אדם סוג הנזק :
החלפת החברה ויפה שעה אחת קודם!!! פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה