פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהגעה כדי לאסוף נוסעים, יחס בלתי מתחשב, אוטובוס עמוס בנוסעים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
האוטובוסים של חברת "מרגלית" לא עומדים בלוח הזמנים, ולא מדובר על איחור של דקה או שתיים אלא בהרבה יותר, דוגמא: לפני חודש בערך עמדנו חברותיי ואני וחיכינו לקו 5 שמוביל ל"ישפרו סנטר" ומצאנו את עצמנו מחכות שם שעתיים וחצי אם לא יותר וזה היה פשוט בלתי נסבל.
מה גם שבימי שישי ולא רק בימי שישי כאשר קו 36 מגיע כדי לאסוף אותנו האוטובוס פשוט נהיה עמוס בילדים, לרוב אין מקום לשבת ובין כל הילדים נמצאים גם ילדים קטנים אשר דוחפים אותם בלית ברירה ויש סכנה רצינית שכאשר הנהג יבלום בחוזקה ילדים יעופו לכל הכיוונים ויפגעו במקומות אשר יכול להיגרם בהם נזק בלתי הפיך והפתרון מאוד פשוט- לשלוח עוד קו או שתיים כי ילדים מפספסים תחנות כי אי אפשר לרדת מהאוטובוס.
כעס ותסכול סוג הנזק :
עמידה בלוח הזמנים ככל שניתן ולא לחסוך באוטובוסים כ פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה