פרטי התלונה

תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחבורה הציבורית העלובה שמספקת החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' הבדולח, שכונת קייזר, מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
לא ייתכן כי שעות הפעילות של הקווים בתוך העיר יהיו כה מגוחכות עד כדי כך שפרנסת המוניות בעיר תאמיר לכאלו גבהים!
בנוסף, הקווים לתל אביב יוצאים ושבים בתדירות נמוכה מידי (בשעות העומס- אחת לחצי שעה!), כך שיוצא מצב שבכל נסיעה נאלצים נוסעים רבים לעמוד כל הדרך, שאינה קצרה כלל וכלל, לעיתים רבות מדובר באנשים מבוגרים שמאוד קשה להם עם התנאים הגרועים, ואין כל סיבה שאנשים ששילמו ממיטב כספם יאלצו להיות בגדר "נוסע סוג ב'" רק היות ולחברה לא נאה להגביר את תדירות הקווים. נוסף על כך, לא פעם מחליט הנהג ה"חאפר" (רואים שזה לא אגד...), להקדים את הנסיעה בשתיים- שלוש דקות, שיכולות להיות קריטיות ביותר למי שמסתמך על שעות האוטובוסים.
בכך לא תמות תלאות התושבים אל מול החברה, שכן החברה לא טורחת להוציא לוחות זמנים כנדרש- בלוח הזמנים הבין-עירוני לא מצויין המסלול המלא של הקו, ולנוסעים נותר רק לנחש היכן הקו עובר, וחמור מכך- בקווים הפנימיים אין ציון של מסלול, ואף לא שעות הקווים!!!
קו 8, לדוגמא, הוא קו "מעגלי"- כך שהוא יוצא מהנקודה בה סיים את הקו הקודם. כך שאם אתה במרכז העיר ומעוניין להגיע לשכונת קייזר, תאלץ לקחת את הקו עד לנקודת הסיום- להמתין חצי שעה/ שעה, ואז לעלות שוב על אותו הקו, לשלם בשנית, ואולי להגיע ליעדך.
הקווים לראשון לציון ולפתח תקווה בכלל שערורייתיים, שכן מדובר בארבע (!!!) נסיעות בלבד ביום.
אין בכך כל עידוד להשתמש בשרותי התחבורה הציבורית, ואולי זה מסביר את הבוז העמוק והמרמור של אוכלוסיית תושבי מודיעין לחברת התחבורה המקומית "חראגלית".

אז אדוני שר התחבורה, איך הנתון הזה גורם לך להרגיש?!?!?!
לרבות עלבון, בזבוז זמן, ונזק כלכלי סוג הנזק :
פיקוח הדוק והנחיות ברורות לחברה (למשל לגבי לוחות ה פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה